گردشگری و توریسم

جمهوری اسلامی ریشه در اعماق وجود مردم دارد

به گزارش شامگاه شنبه پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی در دیدار با فرمانده انتظامی یزد افزود: شرایط کشور بعد از انقلاب اسلامی شرایطی ویژه‌ای است چرا که قبل از انقلاب کشور دراختیار بیگانگان بود و آنچه آنها می خواستند طراحی و عملیاتی می‌شد.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و نظام از همان ابتدای پیروزی انقلاب شروع به دسیسه کردند ولی به لطف خداوند، جمهوری اسلامی با پشتوانه مردمی و برای برپایی عدالت، استقلال و آزادی شکل گرفت و دشمنان نتوانستند در چهل سال اخیر به اهداف خود برسند.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه با این حجم از توطئه هرکشوری به جز ایران بود در این سال‌ها شکست می‌خورد، تصریح کرد: انقلاب نه تنها شکست نخورد بلکه در مقابل استکبار ایستادگی کرد و حتی در منطقه گسترش یافت.

مدرسی ادامه داد: یکی از ارکان مقابله با دسیسه دشمن در کنار ارگان‌های مختلف، نیروی انتظامی است و در ماموریت های پلیس اعمال قهر، راهکار آخر است و پلیش باید کارهای دیگری را صورت دهد و دستگاه‌های مسوول نیز وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: شایسته است نیروی انتظامی و همه ملت ایران عهد و پیمان خود را با ولی‌فقیه داشته باشند و برای رضایت خداوند، دادرسی از مظلومان و زدودن فساد از جامعه تلاش کنند.

کشف ۱۲ تن انواع مواد مخدر در ۳ ماه سال جاری

همچنین فرمانده انتظامی یزد در این دیدار آماری از عملکرد پلیس استان ارائه داد و گفت: در ۳ ماهه فصل بهار علاوه بر کشف 12 تن مواد مخدر، در مجموع سرقت در استان نج درصد کاهش و کشفیات سرقت هشت درصد افزایش داشته است.

سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد با بیان اینکه ۲۶ درصد فوت ناشی از تصادفات مرتبط با موتورسیکلت است بر ساماندهی موتورسیکلت سواران تاکید و تصریح کرد: در مجموع در حوزه پلیس راه و راهور در سه ماهه سال جاری با کاهش ۴۰درصدی جانباختگان تصادفات روبرو بوده‌ایم .

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی کشور قرار دارد.