گردشگری و توریسم

خشم گرگ‌ها، گریبان سیتی را گرفت

بامداد شنبه از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس، تیم سخت‌کوش ولورهمپتون که به گرگ‌ها شهرت داد در خانه خود به مصاف تیم متمول منچسترسیتی رفت و در حالی که با ۲ گل از حریف عقب بود در نهایت به پیروزی سه بر دو دست یافت.

در دقیقه ۱۲ «ادرسون» دروازه‌بان منچسترسیتی با دریافت کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد تا کار سیتی را  دشوار کند.

با این حال، منچسترسیتی در دقایق ۲۵ و ۵۰ با گل‌های «رحیم استرلینگ» از میزبان پیشی گرفت تا خود را آماده یک پیروزی شیرین کند، اما در ادامه روند بازی تغییر کرد.

ولورهمپتون که در این فصل با هدایت «نونو اسپیریتو» برای تمامی حریفان مشکل‌ساز شده است، در ادامه بازی را به سود خود تغییر داد.

در دقیقه ۵۵ «آداما ترائوره» یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و امید را به اردوی تیمش آورد.

«رائول خیمنز» در دقیقه ۸۲ با تیزهوشی و ربودن توپ از «مندی»، گل تساوی را به ثمر رساند.

بازیکنان ولورهمپتون که عطش بالایی برای تکمیل بازگشت عالی خود داشتند به حملات ادامه دادند و در دقیقه ۹۰ نوبت به «مت دورهتی» رسید تا سومین گلزن گرگ‌ها لقب گرفته و نسخه شاگردان «پپ گورادیولا» را بپیچد.

با این اوصاف ولورهمپتون که در بازی رفت نیز سیتی را شکست داده بود با برتری در این دیدار، ۳۰ امتیازی شد و تا رتبه پنجم جدول بالا آمد.

منچسترسیتی هم با قبول پنجمین باخت فصل در امتیاز ۳۸ باقی ماند تا رویای تکرار قهرمانی شاگردان گواردیولا از بین برود.

سیتی در حالی با ۳۸ امتیاز در رتبه سوم جای دارد که لیورپول با یک بازی کمتر و ۵۲ امتیاز مقتدرانه صدرنشین است و لسترسیتی با ۳۹ امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد.