گردشگری و توریسم

عملیات اجرایی مجتمع قضایی جزیره کیش آغاز شد

به گزارش ایرنا؛  این مجتمع قضایی به همت شرکت عمران، آب و خدمات در فضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع در دو طبقه ساخته خواهد شد و تمامی فضاهای اداری شامل شعب دادگاه های کیفری و حقوقی، دادیاری ها، سالن اجتماعات پارکینگ و فضاهای جانبی مورد نیاز  امور قضایی و ارباب رجوع در آن دیده شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم گفت: ایجاد فضای فیزیکی مناسب برای دادگستری کیش موجب بهره وری موثر این سیستم و رفاه مراجعه کنندگان خواهد شد و در کنار آن، مصمم هستیم در سازمان منطقه آزاد کیش، ادارات و نهادهای این جزیره، برای کاهش مراجعه ها به دادگستری تلاش کنیم.
مظفری با بیان اینکه جزیره کیش در ساختار تقسیمات کشوری با مجموعه مشابه خود قابل مقایسه نیست و حجم ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، حجم تردد و تجارت و نیز مسائل اقتصادی در جزیره کیش از استان های دیگر فراتر و بیشتر است گفت: به لحاظ نوع نگاهی که ما در کیش به مسائل داریم؛ به صورت ویژه درحوزه قضایی نیازمند ارتقا هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: بی تردید یکی از پیشرفت ها و توفیقاتی که در یک سال اخیر در کیش حاصل شد، راه اندازی پروژه های نیمه تمام و گشودن گره هایی بود که تمامی اینها مرهون تلاش و همراهی خوب شورای تامین با محوریت مجموعه قضایی، امنیتی و نظامی است و امیدوارم همچنان قدم هایی برداریم که موجب رضایت خدا، آرامش و آسایش مردم باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش نیز در این مراسم با بیان این که جزیره کیش به یک دادگستری که در شان مردم کیش باشد نیاز دارد خاطر نشان کرد: در خطبه های نماز جمعه به این موضوع اشاره داشتم و شروع عملیات اجرایی این ساختمان، نوید بخش شکل گیری یک ساختمان نمونه در جزیره کیش خواهد بود.