گردشگری و توریسم

رویکرد آستان قدس نگاه ویژه منابع اعتباری برای مناطق زلزله زده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا فرخشاهی روز دوشنبه در جلسه بررسی برنامه‌های دهه کرامت در سرپل ذهاب افزود: با توجه به حجم انبوه تردیدها و هجمه‌های دشمن، نیاز است با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی به مقابله با آن بپردازیم.

وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم که هرکس به تناسب توان و شغل خود برای گرامیداشت دهه کرامت قدمی بردارد و از این ظرفیت ایجاد شده برای معرفی و نشر ارزش‌های اسلامی و شناخت بیشتر امام رئوف استفاده نماید.

امام جمعه سرپل ذهاب نیز در این جلسه گفت: پرچم رضوی متبرک است و می‌تواند برای شهرستان مایه خیر و برکت بسیار باشد که نیاز است در خصوص ماندن این پرچم در شهرستان پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: تمام مسئولان در اجرای برنامه‌های دهه کرامت همکاری لازم را با آستان قدس داشته باشند تا مردم بیشترین استفاده را از این موقعیت ببرند.

فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: حضور خادمان رضوی و پرچم متبرک امام رضا (ع) در دهه کرامت یک افتخار بزرگ برای این شهرستان است.

محبت جمالی نیا افزود: تمام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کاروان خادمان رضوی در جلسه شورای اداری تصویب شده و با همکاری تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان برگزار خواهد شد.

از ۱۳ تیر ولادت حضرت معصومه (س) تا ۲۳ تیر ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/‏۸۰۶۶/‏۷۳۹۹