گردشگری و توریسم

استاندار آذربایجان غربی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت

به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری در پیامی که در آستانه عید سعید فطر صادر شده، آورده است: عید فطر، جشن تولد فطرت و خودسازی بشریت است؛ فطرتی که از غبارها و زنگارهای روزگار پاک‌شده است و اکنون تزکیه یافته و در زیباترین شکل ممکن خودنمایی می‌کند.

در ادامه این پیام آمده است: عید فطر، تجلی یک ماه عبودیت و بندگی پروردگار متعال و جشن ۳۰ روز وارستگی و معراج انسانی است. خوشا به حال آنانی که در این ماه مبارک، توشه‌ای از تقوا برگرفته‌اند و با ذکر «اللهم اهل الکبریاء و العظمه» به استقبال این عید فرخنده می‌روند.

استاندار آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد: در این عید پرشکوه معنوی بیش از پیش، بر آستان کبریایی حضرت احدیت دست مناجات و شکرگزاری برآوریم و با عزمی راسخ‌تر در مسیر اعتلای همگرایی، هم‌اندیشی، همدلی، وحدت و یکپارچگی در راستای اهداف عالیه انقلاب و بنیان‌گذار فقید آن و رویکرد دولت “تدبیر و امید”، با عشقی وافر به خدمت به بندگانش و نگاه به افق درخشان برای ساخت آینده‌ای متعال برای مردم ایران عزیز و خاصه استان آذربایجان‌غربی، گام برداریم. شهریاری با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر به امت اسلامی و مردم خداجوی و مومن این خطه از میهن اسلامی، از درگاه خداوند متعال خواست تا به برکت این روز بزرگ، همه ممالک اسلامی و مسلمانان جهان را از شر و فتنه افراط‌گرایی و خشونت محفوظ بدارد تا در سایه‌سار حضرت باری‌تعالی، این امت محمدی، از نعمت صلح، نوع‌دوستی، رفاه و امنیت در جهان برخوردار شوند.

به گزارش ایرنا، فردا / چهارشنبه / اول ماه شوال و عید سعید فطر است.

نماز عید سعید فطر از ساعت ۷:۳۰ صبح فردا در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی برپا می شود.

۸۱۳۷/۲۰۹۳