گردشگری و توریسم

چهار هزار و ۲۰۰ پزشک کشور به آبشار عاطفه ها پیوستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد جواد فولاد شامگاه شنبه در جشنواره استانی ” اکرام ایتام ” در شهر ساحلی بابلسر با اظهار اینکه پزشکان خیر در بیمارستان های سراسر کشور مشغول به کار هستند، افزود: همچنین تا کنون با صدها بیمارستان برای کمک به نیازمندان ارتباط برقرار شد. است

وی با اعلام اینکه مجموعه خیریه آبشار عاطفه‌ها در بیشتر بیمارستان‌های کشور پل ارتباطی برای بیماران نیازمند قرار داده است، گفت: افراد نیازمند می‌توانند از طریق مراکز آبشار عاطفه‌ها علاوه بر دریافت کمک های پزشکی، از سایر کمک‌های نقدی و غیر نقدی هم بهره مند شوند.

فولاد تامین هزینه‌های درمانی، بیماری‌های صعب العلاج و حل دیگر مشکلات بیمارستانی را از جمله کمک آبشار عاطفه ها به افراد نیازمند برشمرد.

وی آمار نیازمندان خدمات گیرنده از موسسه آبشار عاطفه‌ها در کشور را بیش از ۴۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت که چهار هزار نفر از این تعداد به صورت مستمر خدمات می گیرند.

مدیرعامل آبشار عاطفه‌ها همچنین گفت که در حال حاضر بیش از ۴۲۰ هزار خیر و نیکوکار با این مجموعه که ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد، همکاری دارند.

وی افزود: تنها در سال گذشته بیش از هفت هزار دست جهیزیه برای نو عروسان تهیه شد و در مجموع در دوره خدمت این سازمان ۲۰ هزار زوج با کمک خیرین به خانه بخت رفتند.

فولاد همچنین اعلام کرد که و از طریق موسسه آبشار عاطفه ها بیش از ده‌ها هزار مورد اشتغال زایی در سراسر کشور با کمک خیرین برای یتیمان، محرومین، سرپرست خانواده‌ها ایجاد شد.

مدیرعامل سازمان آبشار عاطفه‌ها حضور خیرین در استان مازندران را در تمامی دوران این سازمان پر رنگ توصیف کرد و افزود: انتظار می‌رود خیرین با توجه به تمام سختی‌های اقتصادی در کنار محرومین و نیازمندان بایستند.

۹۹۱۹/‏۱۶۵۴