گردشگری و توریسم

ظرفیت مراکز اقامتی خلخال افزایش یافت

به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنج شنبه در آیین استقابل از اولین مسافران نوروزی خلخال افزود: با افتتاح چندین هتل، هتل اپارتمان وهمچنین راه اندازی شرکت ساماندهی خانه مسافرها ظرفت پذیرش واسکان مسافران این شهرستان به چند برابر افزایش یافته و زمان ماندگاری آنها نیز بیشتر شده است.
وی بیان کرد:هم اکنون مجموع ظرفیت 10 هتل و هتل آپارتمان فعال و دارای پروانه فعالیت در این شهرستان 100 اتاق و سوئیت با ظرفیت 500 تخت بوده که در کنار این مجموعه 80 خانه مسافری مجاز و ساماندهی شده با ظرفیت 320 تخت در اسکان مسافران و گردشگران این منطقه در جنوب استان اردبیل فعالیت دارند.
او با بیان اینکه هم اکنون چند پروژه هتل سازی و مجموعه های گردشگری و مراکز اقامتی در خلخال در حال اجرا می باشد، اظهار کرد: با بهره برداری از مجموعه مرکز اقامتی قصرهای چوبی، مرکز اقامتی و هتل ازناو، هتل رغائب و هتل های هشجین و کلور در مراکز بخش های شاهرود و خورش رستم ظرفیت اتاق ها و تخت های پذیرش گردشگران به 2 برابر ظرفیت فعلی افزایش خواهد یافت.
مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز با اشاره به آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان برای استقبال واسکان مهیمانان فرهنگی این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز امسال گفت: ۳مدرسه با ۳۰ کلاس درس آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی است.
سخاوت بیرامی افزود:همچنین مرکز رفاهی واقامتی فرهنگیان نیز با ۱۲ سوئیت و ۳۳ تخت در اختیار مسافران ومهمانان فرهنگی قرار خواهد گرفت.
وجود 120 کیلومتر مرز مشترک با استان سرسبز گیلان ، جاده زیبا و جنگلی خلخال به اسالم ، مناطق نمونه گردشگری الماس ، چشمه ازناو ، چشمه میرعادل بولاغی اندبیل ، امامزاده عبدلله کلور ، جاده زیبای خلخال به شاهرود ، آبشار نره گر روستای هدف گردشگری اسبو ، آبشار سفیداب روستای لرد ، آبشار سجن بخش شاهرود ، آبگرم روستای تیل ، روستاهای هدف گردشگری کزج ، نمهیل ، برندق و خمس ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش همراه با جاذبه های طبیعی و تاریخی خلخال را به یکی از شهرستان های گردشگر پذیر استان اردبیل و کشورمان تبدیل کرده است.
6016/7119

انتهای پیام /*


فرهنگي


استقال از مسافرين نوروزي


بابايي


مسافر