اخبار گردشگری

سهیل تقوی جهانگردی با سفر‌های متفاوت

سهیل تقوی جهانگردی که با سفر می‌خواهد حال خوب را بین مردم گسترش دهد. در ادامه معرفی جهانگردان در این مطلب اقدام به معرفی جهانگردی رنگی، پرانرژی و متفاوت پرداخته ایم. سهیل تقوی نگاه تازه‌ای به سفر دارد و تجربه‌های بدیعی از سفرهایش بدست می‌آورد. در ادامه بیشتر با این جهانگرد آشنا می‌شویم.

سید سهیل تقوی هستممعرفی سهیل:

سید سهیل تقوی هستم. متولد سال ۱۳۷۱ در تهران به دلیل علاقه‌ام به گردشگری و سفر در رشته هتل‌داری تحصیل کردم. در نهایت با مدرک تحصیلی کارشناسی هتلداری فارغ‌التحصیل شدم. اما در کنارش مدرک راهنمای گردشگری را هم گرفتم. از ۱۴ سالگی سفر و تا امروز بیش از ۵۰۰ تور برگزار کرده‌ام.

من ابتدا به عنوان کمک تورلیدر فعالیتم را شروع کردم بعدش در زمینه‌های مختلف برپایی تور‌های طبیعت‌گردی و فرهنگی و ایجاد کمپینگ طبیعت گردی فعالیت خودم را شروع کردم. تاکنون می‌توانم بگویم بیش از ۵۰۰ تور داخلی و خارجی برگزار کردم. خیلی از سفر‌هایی که می‌روم و تور‌های طبیعت گردی به صورت کمپ برگزار می‌کنم.

سهیل به چه جا‌هایی سفر کرده
سهیل به چه جا‌هایی سفر کرده:

تقریبا به جرات می‌توانم بگویم به تمام نقاط کشورمان ایران سفر کرده‌ام. این مایه افتخارم است. البته متاسفانه تاکنون فرصت نشده به غرب کشور خصوصا کردستان سفر کنم و خیلی علاقه‌مند هستم که به این خطه هم بروم. در مورد سفر‌های خارجی هم من به کشور‌های ترکیه، ارمنستان، گرجستان، هند و ماداگاسکار هم سفر کرده ام که در این بین سفر به ماداگاسکار برایم تجربه بسیار عالی و خوشایندی بود.

سهیل در شبکه‌های اجتماعی:

اینستاگرام تاثیر مهمی تو سفر‌های من داشته است. الان ۱۹ هزار نفر من رو دنبال می‌کنند. در اینستاگرام تلاش من این است که حال خوبم و با مخاطبان به اشتراک بگذارم.

جالبه است که بدانید تبلیغات درصفحه اینستاگرام آدم‌هایی که سفر می‌کنند در دنیا مرسوم است. خیلی از برند‌ها ترجیح می‌دهند. به جای اینفلوئنسر‌ها با ما کار کنند، چون مردم به ما اعتماد دارند. به واسطه بازدید‌های بالای پیج اینستاگرام و پرسنال برندینگ که انجام دادم خیلی از برند‌ها سراغ من اومدن تا براشون تبلیغات کنم.

سهیل در رسانه ملیسهیل در رسانه ملی:

به واسطه اینستاگرام خیلی ازبرنامه‌های رادیویی سراغ من آمدند و با آن‌ها گفتگو داشتم. برنامه‌هایی مثل: رادیو چراغ، رادیو گلستان، رادیو ورزش. بعد از حضور در رادیو حسابی معروف شده بودم و با برنامه‌های مختلف تلویزیونی در شبکه‌های مختلف کار کردم و برنامه تولید کردم مثل برنامه‌های تلویزیونی اکسیر، چند درجه، شهر به شهر.

اهداف سهیل از سفر کردن:

من در سفرهام یه سبک زندگی و تبلیغ می‌کنم و امیدوارم بتوانم تا آدم‌های بیشتری و با خود همراه کنم. برای سفر کردن پول زیاد نیاز نیست کافیه تصمیم بگیری از زندگیت لذت ببری و از عادت‌های روزمره دور بشوی تا من بتوانم دنیا را یک جور دیگری به همسفرمانم نشان دهم. تلاش می‌کنم حال آدم‌ها را خوب کنم تا حال خودم را هم خوب کنم و یک جامعه رنگی دور خودم بسازم و افتخار می‌کنم که توانسته‌ام حال قسمتی از جامعه ام را خوب کنم.

سخن آخر سهیل؟

شعار کلیدی من این است: «ببین سفر مرا به کجا می‌برد» قصد نگارش سفرنامه و یا توضیح المسائل ندارم. در باب سفر اگر تمام درختان کاغذ شوند و تمام دریا‌ها جوهر بازهم حرف هست برای نوشتن، اما خلاصه تمام آن‌ها شاید همین جمله باشد: ببین سفر مرا به کجا می‌برد.

راه‌های ارتباطی سهیل:  instagram
سهیل تقوی ۰۹۳۷۸۸۵۷۳۲۰

تنظیم از کوله‌پشتی / فواد شمس