گردشگری و توریسم

بیش از 11 میلیون تردد خودرو در محورهای خوزستان انجام شد

غلام عباس بهرامی نیا شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پایانه چذابه ، اظهارداشت: همزمان با آغاز سفرهای زائران اربعین در استان خوزستان سه محور بندر امام – ماهشهر با ، اهواز – شوش، بهبهان و رامهرمز به عنوان محورهای پرتردد استان ثبت شدند.
وی تصریح کرد: همزمان با شروع سفرهای اربعین در استان از 19 مهرماه تا روز گذشته ششم آبان ماه تعداد 11 میلیون 241 هزار تردد خودرو در استان انجام شده است.
بهرامی نیا همچنین با اشاره به اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان مسئول کمیته زیرساخت و حمل و نقل در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان به زائران اربعین حسینی، عنوان کرد: در راستای تسهیل و ارتقای ایمنی عبور و مرور زائران در محورهای استان تابلوهای مختلف راهنمایی، اخباری و اطلاعاتی در مسیرهای شلمچه و چذابه نصب شد.
این مقام مسئول در راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، افزود: سه هزار تن روکش آسفالت در مسیر تردد زائران اربعین به گذرگاه های مرزی خوزستان از جمله مهمترین اقداماتی بود که در این ایام انجام شد.
وی با اشاره به 130 هزار متر مربع لکه گیری در مسیر این گذرگاه های مرزی، عنوان کرد: در این رابطه 15 هزار متر طول درزگیری صورت گرفت.

9931/6002

انتهای پیام /*


اقتصاد


چذابه


اربعين


محورهاي خوزستان