اخبار گردشگری

۱۲۰۰ طرح گردشگری راه اندازی می شود

علی اصغر مونسان روز دوشنبه در آیین راه اندازی طرح های حوزه گردشگری خراسان رضوی توسط رئیس جمهوری، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اتفاق های بزرگ و موثری در حوزه صنعت گردشگری کشور روی داده است.
وی با بیان اینکه اکنون ۱۷۰۰ طرح گردشگری در حال تکمیل است، افزود: تا پایان کار دولت دوازدهم ۱۲۰۰ طرح از این تعداد به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به فعال بودن بیش از ۳۰۰ طرح حوزه گردشگری در استان خراسان رضوی با ۷۷۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری، ادامه داد: تا پایان امسال ۳۴ هزار تخت به ظرفیت اقامتی این استان افزوده می شود.
مونسان با بیان اینکه امروز پنج طرح در حوزه صنعت گردشگری خراسان رضوی به بهره برداری می رسد، افزود: راه اندازی این طرح ها برای ۵۷۰ نفر شغل ایجاد می کند.
این طرح ها شامل اقامتگاه بوم گردی باغدشت کاشمر با مساحت ۲۳۰ مترمربع، اقامتگاه بومگردی بهرآباد جوین با مساحت ۳۲۰متر مربع، بازسازی هتل پارک حیات شامل ۳۱۳ اتاق و ۶۲۴ تخت با زیربنای ۲۳ هزار متر مربع در زمینی به مساحت ۳۵هزار متر مربع، طرح توسعه هتل ساکن مشهد با ۲۵ اتاق و ۶۰ تخت و زیربنای ۲۸۴۳ متر مربع، مرحله نخست سایت موزه شهر تاریخی سنگ بست فریمان و احیای این اثر دوره غزنوی در ۶ هکتار است.
۷۴۹۶/۵۱۳۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


گردشگری


معاون رئیس جمهوری


سفر استانی روحانی