اخبار گردشگری

۱۵۹ هزار نفر در ستاد فرهنگیان هرمزگان اسکان یافتند

کاوه سالاری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این تعداد مسافر نوروزی در قالب ۴۴ هزار خانوار به هرمزگان سفر کردند که پیش بینی می شود با آغاز نیمه دوم‌ و‌ پایانی تعطیلات بر شمار گردشگران افزوده شود.
وی ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان های قشم و بندرعباس را در صدر پذیرش مسافر نوروزی اعلام کرد و گفت: سایر شهرستان ها نیز در مقایسه با نوروز سال گذشته افزایش بسیار خوبی در جذب مسافران فرهنگی داشته اند.
رییس اداره تعاون و رفاه آموزش و ‌پرورش هرمزگان ابراز کرد: اگرچه با وجود این حجم از مسافر نوروزی و برخی کمبودها ممکن است خدمات رسانی در برخی موارد با مشکلاتی روبرو باشد اما با بروز رسانی امکانات و تقویت نیروهای ستادی این اطمینان خاطر را برای مسافران داریم که ‌کیفیت خدمات رسانی بهتر باشد.
وی خاطر نشان کرد: تکریم شایسته گردشگران و خدمات رسانی مطلوب و‌ بی وقفه منشور فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان در استان هرمزگان است و این روند روزانه توسط بازرسان ستاد در سراسر استان کنترل و ‌مدیریت می شود.
اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نوروز ۹۷، ۴۱۸ مدرسه با ۳ هزار و ۱۶۰ کلاس و همچنین باشگاه شماره یک و پردیس دانشگاه فرهنگیان تدارک دیده است.
۷۱۹۵/۷۴۰۸

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*


فرهنگی


نوروز ۹۷


اسکان فرهنگیان


هرمزگان