اخبار گردشگری

دهکده تفریحی زیارانِ قزوین افتتاح شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی از نمایشگاه این روستا نیز بازید کرد و گفت: نمایشگاه نوروزیاران با خلاقیت، ابتکار، جسارت و جرأت جوانان روستای زیاران برپا شده است که ضمن احیاء صنایع دستی این منطقه، زمینه را برای جذب گردشگر بیشتر فراهم می‌آورد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه در راستای تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد، ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی است که این حرکت جوانان اقدام بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود.
آیت‌الله عابدینی اذعان کرد: نمایشگاه نوروزیاران مجموعه متنوعی است که با بصیرت و درایت جوانان خوش ذوق، توانمندی های روستای زیاران را به نمایش می گذارد.
وی افزود: این نمایشگاه موجب ایجاد امید در مردم شده و به یک معنا بازار سنتی و از سویی دیگر فضای خلاقانه و نوآورانه محسوب می‌شود.
امام جمعه قزوین با ایادآوری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مباحث اقتصادی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه نوروزیاران با احیاء صنایع دستی و دیگر مقوله‌ها گام بسیار مفید و موثری در حمایت از کالای ایرانی است.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش مردم را در حمایت از کالای ایرانی برجسته دانسته‌اند و مسئولان نیز که از مردم جدا نیستند باید در تحقق شعار امسال گام بردارند.
در این نمایشگاه که در روستای زیارانِ قزوین برپا شده غرفه‌هایی از خلاقیت جهادی و استعدادیابی، دست‌های گِلی من (کار با سفال به طور زنده)، غرفه قاف ویژه صنایع دستی و شیرینی سنتی، غرفه صنایع چرم و گلیم، غرفه راز سلامتی، غرفه خوشنویسی و تذهیب، غرفه محصولات حجاب و غرفه کودک برپا شده است.
۶۱۰۱/۶۰۱۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


روستایی


قزوین