اخبار گردشگری

طرح جامع گردشگری شهرستان دیلم تدوین می شود

به گزارش ایرنا، محمد طاهری روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان افزود: در سال جدید با راه اندازی نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری، موزه مردم شناسی و تدوین طرح جامع گردشگری، تحول خوبی در این شهرستان گردشگرپذیر ایجاد خواهد شد.
وی اضافه کرد: یکی از علل رسیدگی نکردن کامل به ساماندهی شهر در نوروز ، تغییرات درحوزه مدیریتی و بویژه تاخیر زیاد در شروع به کار شهردار جدید بوده است.
سرپرست فرمانداری دیلم بیان کرد: همه مسئولان دستگاه های اجرایی و امنیتی و بویژه مجموعه مدیریت شهری در شهرهای دیلم و امام حسن همه توان خود را برای میزبانی مناسب از مهمانان نوروزی بکار بسته اند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: اگرچه امکانات فراهم شده دراین شهرستان پاسخگوی خیل عظیم جمعیت گردشگران ومسافران نوروزی نیست اما همه تلاش دستگاه های خدمات رسان ایجاد رضایتمندی بوده است.
عباس قلی پور با تاکید برنقش گردشگری دراقتصاد افزود: باتوجه به اینکه بیشتر کشورهای جهان بخشی از بودجه خود را از گردشگری تامین می کنند، شهرستان های گردشگرپذیر این استان در تعطیلات نوروز در زمینه اشتغال با درصد بالایی روبرو می شود که باید در این مسیر بیشتر و جدی تر اقدام کرد.
وی گفت: تعطیلات نوروز تنها فرصت مناسب برای جذب گردشگر داخلی است که مهمان نوازی مردم و مناطق تفریحی بکر نقطه ای مثبت درجذب گردشگران است.
فاضل دریانورد شهردار دیلم گفت : باوجود کمبود زمان تا تعطیلات نوروز ، تمامی نیروهای شهرداری جهادگونه وارد عمل شدند و با هماهنگی های به عمل آمده بین دستگاه های اجرایی، ستاد خدمات سفر مجدانه در حال خدمت رسانی به هموطنان است.
در پایان این نشست مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر و مسئولان کمیته های ستاد تسهیلات سفر از کمپ های نوروزی، هلال احمر، بهداشت، پلیس، مجموعه خدمات درساحل، محل توزیع غذا بازدید و از نزدیک وضعیت خدمات دهی مهمانان جویا شد.
شهر دیلم مرکز شهرستان دیلم در ۲۰۰ کیلومتری شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور در تعطیلات نوروز است.
۶۱۶۴/۷۲۱۵**

انتهای پیام /*


اجتماعی


گردشگری


تدوین طرح


دیلم