اخبار گردشگری

۳۱۰ کلاس درس در قشم آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

بهرام پوراشرف شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمادگی ستاد اسکان مسافران نوروزی قشم از میزبانی هزار و ۸۶۰ مسافر در هر شبانه روز افزود: کلاس های درس مدارس این شهرستان نیز ظرفیت میزبانی از ۲۴ هزار و ۱۸۰ نفر از مسافران را برای طول ایام نوروز دارند.
وی ادامه داد: علاوه بر کلاس های مزبور حیاط مدارس و فضاهای خالی جهت اسکان با چادر در همین مدارس نیز برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.
پوراشرف تصریح کرد: طرح اسکان مسافران نوروزی تا ۱۳ فروردین ادامه دارد و مسافران طی این مدت می توانند از خدمات ستاد اسکان شهرستان قشم بهره مند شوند.
وی افزود: فرهنگیان از قبل و به صورت اینترنتی کلاس ها را رزو کرده اند و اکنون با ارائه پرینت آن می توانند از فضاهای موجود استفاده کنند.
رییس اداره آموزش و پرورش قشم گفت: هم اکنون ۲۰ نفر در ستادهای موجود در درگهان و قشم و ۵۶ نیروی خدماتی در مدرسه ها آماده ارائه خدمات به فرهنگیان هستند.
جزیره قشم به وسعت یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع، دارای جاذبه های مختلف گردشگری از جمله غارهای خوربس، غار نمکی، جنگل های دریایی حَرّا، جزایر ناز، خلیج دلفین ها، دره ستاره ها، تنگه و دره چاهکوه و بام قشم است.
همچنین سواحل زیبا، قلعه پرتغالی ها، موزه ژئوپارک، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، چاه های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت از دیگر جاذبه های گردشگری جزیره قشم است.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
۷۵۰۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


مدارس


فرهنگیان


قشم