اخبار گردشگری

۴۲۰ مسافر نوروزی در مدرسه های حاجی آباد اسکان داده شدند

عیسی حسین پور در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲۷ مدرسه در قالب ۱۹۰ کلاس درس، ۶ حسینیه و مسجد بین راهی در سطح شهرستان حاجی آباد فعال شده که امور مربوط به خدمات اسکان مسافران نوروزی که بیشتر آنها فرهنگی هستند را انجام می دهند.
وی بیان کرد: ۳ سالن ورزشی نیز برای مواقع بحرانی در حاجی آباد برای اسکان فرهنگیان درنظر گرفته شده است.
مدیر آموزش و پرورش حاجی آباد ابراز کرد: در نوروز ۹۶ برای میزبانی از مسافران و گردشگران ۱۹ مدرسه در سطح این شهرستان مهیا شد و ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات ستاد سکان فرهنگیان بهره مند شدند.
حسین پور خاطر نشان کرد: آماده سازی های مورد نیاز و هم چنین اقلام بهداشتی و حفاظتی در همه مدرسه ها تامین شده و کلاس ها به تناسب درجه بندی به کولر، یخچال، تلویزیون، فرش و سایر امکانات مجهز هستند.
وی اضافه کرد: شهرستان حاجی آباد تا ۱۴ فروردین آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.
بیش از ۸۰ درصد هموطنان که قصد سفر به هرمزگان و بازدید از جزیره های این استان را دارند از مسیر شهرستان حاجی آباد عبور می کنند.
شهرستان حاجی آباد در ۱۶۵ کیلومتری شمال هرمزگان به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری، اماکن تاریخی و مذهبی و آب و هوای خنک هرساله در ایام نوروز گردشگرانی زیادی به این شهرستان سفر می کنند.
آبشار تزرج و چشمه سبزپوشان برغنی، دههنه میمند فارغان و روستای زیبای بخوان در شهر فارغان از مکان های تفریحی شلوغ در ایام نوروز در شهرستان حاجی آباد هستند.
۹۸۸۷ / ۶۰۴۸

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*


فرهنگی


سفرهای نوروزی ۹۷


اسکان مهمانان نوروزی


حاجی آباد