اخبار گردشگری

امکان رزرو کلاس های درس کهگیلویه و بویراحمد برای نوروز مهیا شد

هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۸۴ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد با یک هزار و ۳۲۸ کلاس درس آماده اسکان میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات عید سال ۱۳۹۷ است.
وی افزود: این مدارس به مدت ۱۵ روز و از ۲۸ اسفند امسال تا ۱۳ فروردین سال ۱۳۹۷ در ۱۳ شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد میزبان گردشگران نوروزی هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۲ پایگاه اسکان در ۱۳ شهرستان و منطقه این استان برای مسافران نوروزی در ایام تعطیلات عید سال ۱۳۹۷ پیش بینی شده است.
زارع پور عنوان کرد: نشانی این پایگاه‌ها در سامانه اسکان وزارت آموزش و پرورش بارگذاری شده است.
وی ابراز داشت: میهمانان نوروزی از تمامی نقاط کشور می‌توانند قبل از ورود به کهگیلویه و بویراحمد در این سامانه نسبت به رزرو محل اسکان خود اقدام کنند.
زارع پور گفت: آن عده از گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد که به‌طور حضوری به پایگاه‌های اسکان این استان مراجعه کنند نیز بر اساس ظرفیت مدارس نسبت به اسکان آنها اقدام می‌شود.
وی اظهار داشت: مدارس پیش بینی شده برای اسکان میهمانان نوروزی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس امکانات و تجهیزات به سه گروه «ویژه»، «الف» و «ب» تقسیم بندی شده است.
کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲ هزار و ۸۷۰ مدرسه و افزون بر ۱۵۲ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم است.
امسال بیش از سه میلیون نفر از جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دیدن کردند.
۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


آموزش و پرورش


اسکان نوروزی


کهگیلویه و بویراحمد