اخبار گردشگری

اولین هتل پنج ستاره شرق گیلان در لاهیجان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای مجموعه تشکیلات و تاسیسات این هتل هزینه شده است. احداث این هتل در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۹۴۰ متر مربع از سال ۱۳۹۲آغاز شده و شامل مجموعه ای از هتل پنج ستاره و مجموعه هایی همچون استخر، ورزشی، تالار همایش، رستوران، واحدهای اقامتی و کافی شاپ است.
این هتل دارای یکصد تخت و ۳۰ اتاق است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: با سفر معاون رئیس جمهوری به استان، بازدیدهایی از مناطق مختلف انجام گرفت و دو طرح سرمایه گذاری شامل یک مجتمع اقامتی و پذیرایی در شهرستان رشت با حجم سرمایه گذاری حدود ۲۰میلیارد تومان و اشتغال برای ۷۰ نفر است که دارای ۱۸ واحد اقامتی و سه طبقه واحد پذیرایی است، و همچنین هتل پنج ستاره لاهیجان به بهره برداری رسید.
رضا علیزاده افزود: چند سایت اکوتوریستی از جمله جیرسر باقر خاله رشت، سایت سلکه در منطقه صومعه سرا و تالاب سوستان لاهیجان نیز از سوی معاون رئیس جمهوری بازدید شد.
وی در خاتمه سخنانش گفت: شب گذشته ، شهر شب های روشن در رشت افتتاح شد و لاهیجان، آستارا و انزلی نیز جزو شهرهایی هستند که در استان گیلان این طرح در آنها اجرا می شود.
شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
۶۰۲۹/۲۰۰۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


لاهیجان


گیلان