اخبار گردشگری

برخورد مناسب با مسافران کهگیلویه و بویراحمد سبب رونق گردشگری می شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: انتظار می‌رود که دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز خدمات مطلوبی به مسافران و گردشگران این استان در ایام نوروز سال ۱۳۹۷ ارائه دهند.
وی با اشاره به طبیعت بکر کهگیلویه و بویراحمد، افزود: باید قدردان این موهبت خدادادی بود و مانع تخریب جنگل‌ها، مراتع و گیاهان استان شد.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: آسیب رساندن به طبیعت کم نظیر کهگیلویه و بویراحمد نوعی خیانت به نسل‌های آینده خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: اقدام دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه شناسایی، دستگیری و مجازات سارقان طلافروشی شهر دوگنبدان در کمترین زمان ممکن ستودنی است.
وی ابراز داشت: این اقدام مناسب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هشداری به دیگر مجرمان و هنجارشکنان جامعه است و باید بدانند که نمی‌توان از دست قانون فرار کرد.
امام جمعه یاسوج گفت: امسال آیین چهارشنبه سوری در کهگیلویه و بویراحمد با اطلاع رسانی و هشدارهای مناسب نیروی انتظامی این استان خسارت جانی نداشت.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی به سالروز بمباران شیمیایی شهر حلبچه عراق توسط رژیم بعث این کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در این اقدام غیرانسانی حدود پنج هزار نفر از مردم بی دفاع کشته و یا مجروح شدند.
وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز مواد و بمب‌های شیمیایی توسط رژیم بعث عراق علیه رزمندگان ایران اسلامی استفاده شد اما مجامع بین المللی در برابر این جنایت سکوت کردند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: اکنون نیز در یمن جنایت‌های غیرانسانی متعددی توسط عربستان سعودی مرتکب می‌شود در حالی که کشورهای مدعی طرفداری از حقوق بشر هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند.
۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام /*


سیاسی


نماز جمعه


گردشگری


یاسوج