اخبار گردشگری

جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در فیض آباد برگزارشد

رئیس شورای اسلامی شهر فیض آباد پنجشنبه شب در این مراسم گفت: مرمت و احیای رباط تاریخی وحمام سنتی حاج لطفعلی فیض آباد از اهداف بلند مدت شورای شهر می باشد.
غلامرضا عزار با بیان اینکه برای ایجاد شهری آباد و با نشاط مشارکت همگانی را لازم است افزود: با همت خیرین و تعامل همه مسئولین و مشارکت شهروندان شهری در خور و شایسته همشهریان خواهیم ساخت .
وی ضمن تبریک میلاد دخت نبی مکرم اسلام و روز زن و میلاد امام خمینی (ره) تصریح کرد: زنان جامعه اسلامی باید با سرمشق قرار دادن رفتار و گفتار زهرای مرضیه (س) در تمامی عرصه های زندگی نقشی تعیین کننده داشته باشند.
وی از اهتمام شهردار و پرسنل شهرداری که در مدت کوتاهی محوطه رباط را برای برگزاری مراسم روز زن آماده کرند تقدیر و تشکر کرد.
رییس شورای شهرستان که دیگر سخنران این جشن بود گفت:هماهنگی؛ همدلی مسئولین یکی از نعمت های بزرگ یک شهر است و این زمینه رابرای مردم فراهم کرده است که باهمیاری وهمراهی بتوانند بزرگترین کارها رادر شهر انجام دهند.
حجت الاسلام سید جابر هاشمی گفت:از افتخارات این شهر خیرین آن هستند که با ساخت بناهایی در حوزه آموزش و پرورش و درمان خدمات شایانی ارائه کردند.
فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.
۹۸۷۸/۱۷۴۴

انتهای پیام /*


فرهنگی


روز زن


جشن میلاد


مه ولات