اخبار گردشگری

جاذبه های گردشگری هرمزگان به درستی برای گردشگران معرفی نشده است

علی رئوفی روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صنعت گردشگری باید به یکی از مهمترین منابع درآمدی در هرمزگان تبدیل شود.
وی با اشاره به اختلاف ۱۸۰ درجه ای شرایط آب هوایی هرمزگان در فصل زمستان با استان های شمالی کشور، اظهار داشت: حتی اگر هرمزگان تنها همین یک مزیت را داشت می توانست با تبلیغات بیشترشاهد حضور افزون تر گردشگران در فصل زمستان باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهارداشت: اداره های دولتی متولی گردشگری و بخش خصوصی توان خود را برای معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری این استان بکارگیرند.
وی ادامه داد: برخی گردشگران خواهان حضور در روستاها و استفاده از فضای روستایی و تماشای آیین ها و جشن های سنتی آنان هستند که با توجه به خشکسالی های ۲۰ ساله، گسترش گردشگری روستایی می تواند کمک موثری برای معیشت روستاییان باشد.
رئوفی بیان کرد: در حال حاضر ۱۲ روستای هرمزگان از سوی سازمان میراث فرهنگی کشور به عنوان روستای هدف گردشگری معرفی شده اند، اما بیشتر روستاهای این استان دارای جاذبه گردشگری هستند.
وی یاد آور شد: دستگاه های متولی گردشگری در دولت دوازدهم باید با همت بیشتری برای گسترش گردشگری به خصوص در روستاها و جزیره های این استان کار کنند.
۳۲۱۹ /۶۰۴۸

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*


اقتصاد


ضعف تبلیغات


گردشگری روستایی


هرمزگان