اخبار گردشگری, بوم گردی

اقامتگاه بوم گردی شنزار

استراحتی آرام و زیبا در اقامتگاه بوم گردی شنزار در روستای مصر

 

به گرمای تابستانی خوش‌آمدید!

آیا به دنبال مکانی خاص برای استراحت و ریلکس در طبیعت هستید؟

اگر پاسخ شما بله است، اقامتگاه بوم گردی شنزار در روستای مصر یکی از بهترین گزینه‌ها برای خلوت و آرامش در قلب طبیعت ایران است. وسوسه‌ی شنزار با چادرهای سنتی بومی، فراز ونشی از کوهستان‌های سبز، بوی سبزه‌های تازه و آب درختان نخل در انتظار شماست. این اقامتگاه بوم‌گردی، مخصوص تعداد محدودی مهمان برای حفظ حالت آرامش و لذت بخشی از فضای طبیعی است. روستای مصر، با جلوه‌های خاص و زیبای خود، مکانی ایده‌آل برای آرام‌بخشی و بازیابی از زندگی شلوغ شهری است. از تماشای غروب آفتاب در اطراف روستا، تا خوردن غذاهای محلی در رستوران‌های با منوی تردیدناپذیر، تجربه شنزار به شما لحظه‌های شیرینی از زندگی بومی می‌آورد. اگر می‌خواهید از استراحتی فوق‌العاده و تجربه‌ی یک روزه در طبیعتی خاص لذت ببرید، حتما اقامتگاه بوم‌گردی شنزار در روستای مصر را امتحان کنید. اینجا جایی است که معنی واقعی رهایی و ارامش را در کنار هم دیده و احساس می‌کنید.

 

اقامتگاه بوم گردی شنزار در روستای مصر نیز یکی دیگر از اقامتگاه هایی است که در این روستا برای اسکان مسافرین کرایه داده می شود. این اقامتگاه در همان بلوار اصلی روستای مصر واقع شده است .

گردشگران در سفر به روستای مصر ترجیح می دهند در خانه هایی با بنای خشتی و سقف خشتی و گنبدی و ترجیحا در اتاق های کرسی که با هیزم گرم می شوند اقامت کنند نه اتاق هایی که با مصالح غیر بومی مصر ساخته شده و با کاه گل روکش شده باشند و سقف های ایزوگام داشته و با شوفاژ و یا حتی اشعه گرم شوند.

این اقامتگاه دارای ۱۲ اتاق اقامتی و ظرفیت پذیرش ۸۰ مسافر را دارد. سرویس خواب سنتی تشک و پتو و تخت خواب برای اقامت شبانه مهمان فراهم شده است و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی در واحد ها برای رفاه بیشتر مسافران وجوددارد. برای شما عزیزان صبحانه محلی با نان داغ محلی به صورت رایگان سرو می گردد و درصورت تمایل می توانید انواع غذاهای محلی و سنتی را برای وعده های غذایی خود سفارش دهید.
اینترنت وای فای نامحدود برای استفاده مسافران نیز وجود دارد. تورهای محلی برای بازدید از جاذبه های منطقه و برنامه های تفریجی از جمله کویرنوردی، شترسواری، آفرود و سافاری از برنامه‌های تفریحی است که اقامتگاه بومگردی شنزار برای مسافران خود تدارک دیده است. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی وپارکینگ غیرمسقف است از دیگر امکانات این اقامتگاه بوم گردی می باشد.

 

تلفن : 091322363320913923997252

پیج ایسنتاگرام : https://www.instagram.com/shenzar_guesthouse