اخبار گردشگری, بوم گردی

اقامتگاه بوم گردی نایبند

سفری به سرزمین آرامش و زیبایی

اقامتگاه بوم گردی نایبند در روستای نایبند شهر طبس خوش آمدید به قله‌های سرسبز و مرواریدهای طبیعت در رویایی‌ترین نقطه ایران، روستای نایبند در شهر طبس. اگر تمایل به فرار از هرج و مرج شهری دارید و به دنبال مکانی برای آرامش و استراحت در طبیعت هستید، اقامتگاه بوم‌گردی نایبند جایی است که به شما این فرصت را می‌دهد تا در آغوش زیبایی‌های فراموش‌ناپذیر طبیعت زندگی کنید. اقامتگاه بوم‌گردی نایبند با ارائه‌ی خدماتی شایسته‌ی یک تجربه اصیل بومی، مهمانان خود را به پناهگاهی بی‌نظیر از زندگی شلوغ و آشفته شهری می‌برد. با چادرهای سنتی بومی، رستوران با منوی غنی از غذاهای محلی و سرویس بهداشتی با امکانات رفاهی، این اقامتگاه شما را به یک سفر فراموش‌ناپذیر به دنیای صلح و آرامش دعوت می‌کند. روستای نایبند با فضایی آرام و معنویت‌آمیز، به همراه آبشارهای زیبا، باغات سرسبز و صحنه‌های خیره‌کننده از طبیعت، یک مکان ایده‌آل برای تماشای فصول مختلف سال و تجربه لحظه‌های دل‌پذیر و عمیق از زندگی می‌باشد.

پس اگر به دنبال فرصتی برای فرار از واقعیت‌های روزمره و افزایش اتکای شما به طبیعت هستید، حتما اقامتگاه بوم‌گردی نایبند در روستای نایبند شهر طبس را در لیست مقصد‌های آینده‌ی خود قرار دهید. اینجا جایی است که دلتان به پای نیاید و شما همیشه خاطره‌های دل‌نشینی از آن به خانه برده‌اید.


اقامتگاه بوم گردی نایبند در روستای نایبند شهر طبس واقع شده که دارای ۷ اتاق و حداکثر ظرفیت پذیرایی از ۴۰ نفر را دارد. نایبند که بر روی دامنه های کوهستان قرار گرفته منظره و چشم اندازی زیبا رو به دشت دارد. کوچه ها و خانه های بومی این روستا نظم خاصی ندارند و اکثر کوچه های این روستا سرپوشیده هستند. نحوه ساخت خانه های بومی این روستا به شکل خانه های ماسوله است و دو طبقه هستند. وجو قنات ها و چشمه ها باعث شده که این روستا در فصل زمستان آب و هوایی معتدل داشته باشد، همچنین مزارع و زمین های آن همیشه قابل کشت باشند. از محصولات این روستا میتوان به انواع مرکبات، نخل، توت وانواع محصولاتی نظیرگندم، جو، سبزیجات و حبوبات اشاره کرد.

این اقامتگاه دارای سرویس فرنگی و ایرانی ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، زیرانداز پتو ، سرویس رفت و آمد تا کویر وحیات وحش با پاترول و کارگاه صنایع دستی میباشد.

آدرس : استان خراسان جنوبی ، شهر طبس ، جاده طبس- راور-روستای نایبند

تلفن : 09157926626

پیج اینستاگرام بومگردی نایبند