اخبار گردشگری

طرح استقبال از بهاردرشهرداری ورامین آغاز شد

حسین دهقان روزدوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرارسیدن عید نوروز ، ستاد استقبال از بهار در شهرداری ورامین تشکیل می شود تا با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود ، امکانات شهرستان برای استقبال از عید نوروز به روز شده و آماده شود.
وی افزود : ستاد استقبال از بهار شهرداری ورامین تلاش دارد تا با همکاری مدیران نواحی و مسئولین واحدهایی نظیر زیباسازی ، تاسیسات ، امور شهر، موتوری ، آتش نشانی و خدمات ایمنی، رفع مزاحمت های شهری و حمل و نقل و ترافیک شرایط مناسبی را فراهم کرده و شهر را برای استقبال از فصل بهار آماده سازد.
دهقان از ترمیم روکش آسفالت ، نوسازی مبلمان شهری ، نصب ست های ورزشی ، رنگ آمیزی جداول ، نصب پایه چراغ های روشنایی ، لایروبی جویها وتعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی ترافیکی معابراز جمله فعالیت هایی ستاد استقبال از بهار در ورامین یاد کرد.
وی بیان کرد: با اجرای طرح ساماندهی بلوار اصلی شهر ورامین از میدان شهدای ۱۵ خرداد تا میدان ولی عصر(عج) و تأمین روشنایی استاندار ، ورودی شهرستان از آراستگی مناسبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی برخوردار می شود.
شهردار ورامین گفت : اجرای طرح بهداشت محله ای ، گل کاری میادین و بلوارهای شهرستان ، جمع آوری خودروهای فرسوده ، ترمیم پیاده روهای شهر و نصب المان های شهری از دیگر فعالیت های شهرداری ورامین در اجرای طرح استقبال از بهار می باشد.
وی با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری از توزیع هزاران اصله درخت مثمر و غیر مثمر بین شهروندان به منظور غرس در مناطق مختلف این شهر خبر داد.
شهردار ورامین اظهار امیدواری کرد در سایه همکاری و مساعدت شهروندان ، شاهد شهری زیبا برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی در این شهرستان باشیم .
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/۷۲۵۴ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


استقبال از بهار


شهرداری


ورامین