اخبار گردشگری

خوزستان برای میزبانی مسافران نوروزی آماده است

غلامرضا شریعتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه نوروز کمیته های مختلفی در رابطه با سفرهای نوروزی در مرکز استان و شهرستان ها تشکیل شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم .
وی گفت:شرایط استان شرایط بسیار خوب وپایداری است و مشکل خاصی در خوزستان وجود ندارد و امیدوارم این استان امسال هم میزبان خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.
استاندار خوزستان به ظرفیت های شهرستان شوش به عنوان قطب گردشگری این استان اشاره کرد و گفت: شوش از ظرفیت بالایی در زمینه میراث فرهنگی و مذهبی برخوردار است ضمن اینکه با وجود مناطق عملیاتی نقش عمده ای در میزبانی گردشگران دارد.
وی گفت:خوزستان یکی از استان های مهم و استراتژیک کشور است که علاوه بر دارا بودن جنبه های اقتصادی و آثار تاریخی و گردشگری بسیار زیاد، قطب و پایتخت دفاع مقدس نیز به شمار می رود و به خاطر این ویژگی ارزشمند همه ساله شاهد حضور تعداد بی شماری از مردم کشور و حتی گردشگران خارجی برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس است.
وی با اشاره به تشکیل ستاد هماهنگی خدمات اجرایی سفر از ۲۷اسفندماه بیان داشت : در این ستاد نماینده همه دستگاه‌های اجرایی نظیر سازمان امداد و نجات، پلیس، پایانه‌ها وراه و شهرسازی حضور دارند.
استاندارخوزستان با تقدیر از اعضای ستاد خدمات اجرایی سفر استان تاکید کرد فعالیت و اقدامات ویژه استان اطلاع‌رسانی شود و حضور دستگاه‌های مختلف در ستاد اجرایی سفر نشان‌دهنده عزم جدی مسئولان استان برای میزبانی مسافران نوروزی است.
۲۲ یادمان دفاع مقدس در استان خوزستان وجود دارد.
۷۲۸۰/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


استاندارخوزستان


شوش