اخبار گردشگری

نخستین دهکده سلامت در روستای یبارک شهرستان شهریار افتتاح شد

به گزارش ایرنا، حسن اکبری موسس دهکده سلامت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دهکده با حضور جمعی از مدیران برتر صنعت گردشگری با هدف معرفی طب اسلامی و زندگی ایرانی اسلامی و توانمندی های گردشگری شهرستان شهریار در روستای بیارک آغاز به کار کرد.
وی با اشاره به اینکه هوا و ورزش در فعالیت های این دهکده مورد توجه است، گفت: ایجاد فضایی طبیعی و آرام برای استفاده گردشگران و تهیه غذای ایرانی به شکل سنتی از برنامه های دهکده سلامت است.
اکبری افزود: با راه اندازی فاز اول این موسسه با اعتباری بیش از ۴ میلیارد تومان برای ۱۲ نفر شغل مستقیم و ۳۰ نفر شغل غیرمستقیم ایجاد شده است.

*توسعه گردشگری و سلامت جسمی و روانی در گرو توسعه صنعت گردشگری
عباسعلی علیجانی یکی دیگر از موسسان دهکده سلامت با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری نقش کلیدی در توسعه اقتصاد مقاومتی ایفا می کند، گفت: لازم است مدیران و مسئولان کشور به توسعه گردشگری و سلامت توجه کنند.
وی افزود: با توجه به قدمت فرهنگ و تمدن ایرانی باید با اختصاص سرمایه و امکانات برای توسعه امر گردشگری زمینه ایجاد اشتغال و معرفی آثار تاریخی را برای نسل آینده فراهم کنیم.
علیجانی با اشاره به علاقه مندی مردم به فرهنگ و آثار باستانی اظهار کرد: ما باید در شهرهای حاشیه ای استان تهران مکان های مناسبی را همانند دهکده سلامت برای معرفی زندگی سالم و آثار فرهنگی برای مردم ایجاد کنیم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/۱۷۳۵/۷۴۰۹//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


دهکده سلامت


شهریار


اسلامی