اخبار گردشگری

اهمیت مسئولان و جامعه به سازمان میراث فرهنگی باید هم عرض با وزارت نفت باشد

به گزارش ایرنا، علی اصغر مونسان جمعه شب در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین افزود: باید نگرش و دیدگاه های خود را در حوزه گردشگری تغییر دهیم.
معاون رییس جمهوری گفت: باید در جهت ایجاد اشتغال، کسب درآمد و کمک به رونق اقتصاد، همه ظرفیت های کشور در حوزه گردشگری را فعال کنیم.
وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای استقبال مطلوب از میهمانان و مسافران نوروزی،گفت: به ادارات کل میراث فرهنگی در استان ها تاکید شده است در این رابطه آمادگی داشته باشند تا نوروز۹۷ با سال های قبل متفاوت شود و به خوبی در اذهان گردشگران باقی بماند.
مونسان همچنین خواستار توجه مجتمع های خدماتی رفاهی به استفاده از جذابیت های بصری مانند سبک معماری مناسب به منظور جذب گردشگران و استفاده آنان از خدمات این مکان ها شد.
وی همچنین از قزوین به عنوان یکی از شهرها و استان های پرجاذبه کشور به لحاظ برخورداری از آثار فراوان تاریخی و طبیعی یاد کرد و گفت: باید برای جذب بیشتر گردشگران به این استان زیبا برنامه ریزی کرد.
محمد علی حضرتی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین نیز در این دیدار از آمادگی کامل این استان برای استقبال از مسافران نوروز ۹۷ خبر داد و به تشریح برنامه های ستاد هماهنگی خدمات سفر قزوین برای این ایام پرداخت.
این دیدار در جریان سفر مونسان به مازندران و توقف وی در یکی از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان قزوین انجام شد.
استان قزوین با دربرگیری کمتر از یک درصد مساحت کشور دارای یک هزار و ۳۰۴ اثر ثبت شده تاریخی و طبیعی در فهرست آثار ملی است.
۳۰۱۳
انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی


اتوبوس های گردشگری