اخبار گردشگری

جناح های سیاسی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به خود نسبت ندهند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : عشق به ولایت فقیه بزرگ ترین عامل شرکت گسترده مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن و سایر مناسبت هاست و مردم ولایتمدار و ارزشی ایران اسلامی همواره گوش به فرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده اند.
وی ادامه داد : مردم در باره اصل نظام با هیچ قدرتی معامله نمی کنند و برای حفظ آن تاپای جان ایستاده اند.
خطیب جمعه ساری ضمن تقدیر از شرکت انبوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، گفت : این درحالیست که اغلب آنان با مشکلات معیشتی و بیکاری رو به رو هستند.
وی افزود : این همایش سترگ شکست فاحشی برای آمریکا و همپیمانانش است زیرا برای عدم شرکت مردم تبلیغات گسترده ای کردند.
قاسمی گفت : رسانه های معاند مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پوشش ندادند ، این در حالیست که شرارت شمار کمی از افراد فریب خورده را همه روزه با بوق و کرنا به نمایش می گذارند.
وی افزود : جانبازی های مردم بصیر ایران اسلامی تنها نباید به تشکز خلاصه شود بلکه دولتمردان به پاس این رشادت ها باید برای حل مشکل آنان همت کنند.
امام جمعه موقت ساری از مسئولان به خاطر دستگیری شماری از فروشندگان ارز و تعطیلی تعدادی از صرافی ها به منظور ممانعت از افزایش نرخ ارز قدردانی کرد و گفت : برای حل مشکل گرانی و بیکاری نیز باید ضربتی عمل شود.
او از تشییع جنازه ۱۱ شهید گمنام طی هفته آتی در شهرستان ساری خبر داد و از مردم خواست تا به پاس قدردانی از این گل های پرپرشده در این مراسم معنوی حضور به هم رسانند.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
۷۳۳۰/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


سیاسی


نماز جمعه


قاسمی


مازندران