اخبار گردشگری

نماینده مجلس: همدان ۲۰۱۸ زمینه ای برای اشتغال است

امیر خجسته روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح بهسازی روستای عبدالرحیم شهرستان همدان، افزود: برای رونق تولید و اشتغال ۸۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان همدان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: بهره برداری از طرح های دهه فجر، حلاوت خدمت به مردم را بیشتر کرد و این گویای این است که پیگیر های برای خدمت به مردم به نتیجه می رسد.
نماینده همدان در خانه ملت بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی تحول بزرگی در کشور ایجاد شد که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.
خجسته افزود: ایران اسلامی در بخش های مختلف پیشرفت های بالایی داسته است و با وجود تحریم های ظالمانه، ملت ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستاده است.
معاون امور روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان نیز در این آیین گفت: روستای عبدالرحیم دارای یک هزار و ۷۳۸ نفر جمعیت در قالب ۵۳۶ خانوار است.
محمود امیری یادآوری کرد: تا پایان سال گذشته از محل اعتبارات ملی و استانی ۱۱ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال به همراه ۱۹۵ تن قیر به این منطقه اختصاص یافت.
وی اظهارکرد: امسال نیز سه میلیارد ریال برای بهسازی این روستا تخصیص یافت و ۱۱۰ تن قیر برای آسفالت معابر خیر آباد مصرف شد.
وی اقدامات صورت گرفته برای بهسازی روستای خیرآباد را شامل تخریب و بازگشایی معابر، جدول گذاری، جابجایی شبکه برق، کانال سنگی هدایت مسیل، آسفالت و ساماندهی قبور مطهر پنج شهید برشمرد.
وی گفت: تاکنون ۱۴۰ واحد مسکونی این روستا با بهره گیری از تسهیلات، مقاوم سازی شدند همچنین ۴۵۵ جلد سند مالکیت صادر شده است.
۷۵۲۶/۲۰۹۰
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

انتهای پیام /*


اقتصاد


همدان۲۰۱۸


بهسازی روستایی


نماینده مجلس