اخبار گردشگری

آغاز به کار نخستین کلاس درس گردشگری مدارس کشور در میناب

به گزارش ایرنا ، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میناب در حاشیه آغاز به کار این کلاس گردشگری گفت : این کلاس با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ سنتی و بومی میناب و استان هرمزگان در کلاس درس پایه ششم این دبستان به همت اولیا دانش آموزان این پایه و مسئولان راه اندازی شده است .
غلامرضا سالاری میری افزود : نخستین کلاس گردشگری آموزشی ایران این فرصت را به فراگیران می دهد تا با ظرفیت های بالای گردشگری آشنا شوند وخود را برای توسعه این بخش آماده سازند.
وی خاطر نشان کرد : خارج شدن از آموزش در فضای تک بعدی و تکراری و ایجاد یک فضای آرام بخش و انگیزشی از دیگر اهداف ساخت کلاس درس گردشگری آموزشی است .
مدیر دبستان شهید موسوی نسب میناب هم گفت: این کلاس بوم‌ گردی روزهای چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا۱۰:۳۰ صبح پذیرای گردشگران و دانش آموزان سایر مدارس نیز خواهد بود.
مصطفی اسدی افزود: با راه اندازی این کلاس به دنبال آن هستیم تا دانش آموزان ضمن آشنایی بیشتر با فرهنگ سنتی و بومی میناب، لحظه ناب و فراموش ‌نشدنی را تجربه کنند.
آموزگار پایه ششم و ایده پرداز این طرح اظهار کرد: سال تحصیلی گذشته طرح (( گنزیره )) را در کلاس درس اجرا کردیم که بازتاب بسیار خوبی در نزد اولیا، دانش آموزان و حتی عموم مردم داشت و بر آن شدیم که این کار را گسترش دهیم.
مجید ره پرورافزود: این کار برای نخستین بار است که در کشور انجام می‌ شود و تاکنون سابقه بومی ‌سازی کلاس درس وجود نداشته است.
این معلم هنر مند خاطرنشان کرد: فراگیران پس آموزش گردشگری در این کلاس، خود را برای توسعه این بخش آماده می سازند تا ضمن آشنایی بیشتر با این صنعت بی‌بدیل و زنده نگه داشتن فرهنگی بومی، چگونگی پیشرفت در زندگی آینده را تمرین کنند.
شهرستان میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
۷۱۹۴/ ۶۰۴۸
خبرنگار: علی نجفی انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*


فرهنگی


برای اولین با ر کلاس گردشگری اموزشی


میناب


هرمزگان