اخبار گردشگری

سفیر ایران در آتن بر تبادل گردشگر و مشارکت طرفین برای توسعه صنعت گردشگری تاکید کرد

به گزارش جمعه شب ایرنا از آتن،’ النا کوندورا’ وزیر گردشگری و توریسم یونان در دیدار’ مجید مطلبی شبستری’ سفیر ایران در یونان با اشاره به قدمت تاریخی کشورمان ضمن استقبال از توسعه روابط در زمینه گردشگری، گفت: جلوه های زیبای ایران در بخش گردشگری و دارا بودن آثار باستانی و تاریخی مهمی که در کشور تاریخی و متمدن ایران زمین وجود دارد، مشتاقان زیادی را بخود جلب می کند.
وزیر گردشگری یونان با اشاره به تنوع آب و هوایی و قدمت تاریخی ایران و جاذیه گردشگری فراوان، از تقویت همکاری ا در این خصوص استقبال و مراتب آمادگی دولت یونان برای مشارکت در توسعه توانمندی های کشورمان در زمینه صنعت گردشگری را مورد تاکید قرار داد.
مجید مطلبی شبستری سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «النا کوندورا» (elena kountoura) وزیر گردشگری یونان راه های توسعه همکاری بین دو کشور در رابطه با صنعت گردشگری مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
سفیر ایران در این دیدار با اشاره به سابقه دیرینه تمدنی و جاذبه های تاریخی دو کشور از یک سو و روابط خوب موجود و علاقمندی مردم ایران و یونان به آشنائی بیشتر با فرهنگ غنی و جاذبه های فراوان گردشگری دو کشور، بر لزوم تقویت همکاری ها و ایجاد تسهیلات بیشتر در رابطه با تبادل گردشگر و مشارکت بخش های ذیربط برای توسعه صنعت گردشگری تاکید کرد.
شبد**اروپام**۴۶۲**۱۳۷۹
انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*


فرهنگی


استقبال وزیر گردشگری یونان


از توسعه روابط با کشورمان


یونان