اخبار گردشگری

ثبت نام تور جام جهانی روسیه ۲۰۱۸

تور جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه ١٣ روز و ١٢ شب جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه از ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ الی ۲۴ تیر ۱۳۹۷ در شهر های میزبان مسابقات ایران کشور روسیه برگزار می گردد. در همین راستا و با عنایت به اجرای موفقیت آمیز تورهای مختلف برای مسابقات ورزشی، در سالهای اخیر و استقبال بی نظیر و رضایت مسافران از این تورها،  آژانس ساحل کاسپین آماده پیش ثبت نام برای تورهای ویژه جام جهانی میباشد

زمان تور جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه:

تاریخ شروع تور: ۲۴-خرداد-۱۳۹۷
تاریخ خاتمه تور: ۰۵-تیر-۱۳۹۷

امکان اجرای تور جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه برای مدت اقامت کمتر یا بیشتر و یا به صورت ترکیبی وجود دارد. در این صورت لطفا درخواست تور برای آی دی تلگرام زیر به همراه شماره تماس و نام کامل خود ارسال کنید  و درخواست خود را توضیح دهید.

 

 

 

 

خدمات تور تخصصی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه میتواند شامل موارد زیر باشد :

رزرو بلیط هواپیما به شهر مسکو (رفت و برگشت)
ثبت نام بلیت مسابقات تیم ملی ایران درسایت فیفا
انجام امور مربوط به اخذ کارت هواداری (پاسپورت هواداری)
جابجایی بین شهرهای میزبان مسابقات ایران
ترانسفر فرودگاهی در شهرهای میزبان مسابقات ایران
ترانسفر به استادیوم های بازی های تیم ایران
دیدار از جاذبه های توریستی شهر های میزبان مسابقات ایران طبق برنامه تور
تهیه بیمه نامه مسافرتی معتبر و مناسب

 

نکات ضروری تور جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه:

ثبت نام بلیت مسابقات جام جهانی در سایت رسمی فیفا صورت می گیرد و کل هزینه بلیت ها پس از تأیید قطعی سایت فیفا و مشخص شدن محل بلیت در ورزشگاه، از مشتریان عزیز اخذ می گردد.
ترانسفر به استادیوم های محل برگزاری مسابقات تیم ملی ایران، به صورت رفت و برگشت و بوسیله اتوبوس های VIP و حداکثر ۴ ساعت پیش از شروع و ۳ ساعت پس از خاتمه مسابقه صورت می گیرد.
دیدار از جاذبه های توریستی شهر های میزبان مسابقات ایران طبق برنامه تور و در هریک از شهرهای میزبان به صورت نیم روز و بدون ناهار می باشد
طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ ، با ارائه کارت هواداری، حمل و نقل ریلی بین شهرهای برگزاری مسابقات به صورت کاملا رایگان صورت می پذیرد.
در صورت انتخاب خدمات جابجایی بین شهرهای میزبان مسابقات ایران در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ توسط این مجموعه، کلیه جابجایی ها در صورت وجود پرواز با هواپیما و در غیر اینصورت با قطار درجه یک صورت می گیرد.
چنانچه تور به حد نصاب لازم نرسد، ترانسفر روزانه به محل رویداد، راهنمای فارسی زبان و گشت شهری حذف و درصورتیکه هزینه ای بابت آنها دریافت شده باشد، به مشتری مسترد می گردد.
کنترل کلیه موارد مربوط به صحت گذرنامه از قبیل اعتبار، مهر خروج و یا ممنوعیت خروج از کشور، به عهده صاحب گذرنامه می باشد.
در بسته های مسافرتی فوق برای بسته های برنزی، نقره ای و طلایی به ترتیب هتل های ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره با مناسب ترین قیمت، بالاترین میزان رضایت مشتری و در حداقل فاصله از محل برگزاری در نظر گرفته شده است.
پرداخت حداقل ۵٠ درصد کل هزینه تور در زمان ثبت نام الزامی است و دو هفته قبل از سفر کل هزینه های ارزی و ریالی می بایست تسویه گردد.
بازدید از رویدادهای تخصصی بین المللی به همراه تورهای دسته جمعی، علاوه بر به صرفه بودن قیمت، باعث ایجاد ارتباطات تجاری بسیار خوبی در درون خود هیات‌های اعزامی می‌شود.

 

 

 

مدارک مورد نیاز ویزای روسیه:

طبق قوانین کشور روسیه در زمان برگزاری جام جهانی، برای ورود به استادیوم ها علاوه بر داشتن بلیت مسابقات، داشتن پاسپورت یا کارت هواداری نیز الزامی است.
لازم به ذکر است با داشتن این کارت دیگر نیازی به داشتن ویزای کشور روسیه نمی باشد.

 

 

مدارک مورد نیاز برای کارت هواداری عبارتند از :

شماره بلیت خریداری شده
اسکن پاسپورت
یک قطعه عکس با زمینه سفید
آدرس محل سکونت شماره موبایل و ایمیل هوادار