اخبار گردشگری

مالکان بناهای تاریخی مراقب کلاهبرداری در پوشش انجمن های میراث فرهنگی باشند

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، رجبعلی خسروآبادی افزود: انجمن های مردمی میراث فرهنگی برای فعالیت های مدنی دراین حوزه باید دارای مجوز از وزارت کشور و سازمان میراث فرهنگی باشند.
وی با تاکید بر اینکه وزارت کشور متولی صدور پروانه فعالیت انجمن های مردم نهاد است اظهار کرد: مالکان بناهای تاریخی مراقب افراد کلاهبرداری که تحت پوشش انجمن های مردمی قصد سودجویی و کلاهبرداری دارند، باشند.
خسروآبادی گفت: دراین رابطه، چندین شکایت از انجمن های غیرقانونی حوزه میراث فرهنگی دریافت شده که این افراد قصد سودجویی و کلاهبرداری از مالکان بناهای تاریخی را داشته اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران تصریح کرد: دراین زمینه و برای برخورد با این قبیل متخلفان، با اداره کل امور اجتماعی استانداری تهران هماهنگی هایی برای پیگیری موضوع از طریق قانونی و حقوقی انجام شده است.
خسروآبادی خطاب به مالکان بناهای تاریخی گفت که از اعتماد به افرادی که در پوشش انجمن های میراثی، خواستار مدارک و اسناد مربوط به بنا هستند، خودداری کرده و مراتب را برای استعلام های قانونی به اداره کل میراث فرهنگی استان تهران گزارش کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر – انتشار: محسن فتاحی
تهرام/۷۲۴۷/۱۱۰۹**۱۶۲۵

انتهای پیام /*


اجتماعی


میراث فرهنگی استان تهران


انجمن های مردمی


کلاهبرداری