اخبار گردشگری

شهادت مدالی است که همه به داشتن آن افتخار می‌کنند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن کاظمی در یادواره شهدای روستای کله جوب شهرستان سیروان اظهار کرد: شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس خالصانه پای در میدان عمل نهادند هیچ ‌گاه دنبال مطامع دنیای نبودند و برای مادیات به جبهه های نبرد حق علیه باطل رهسپار نمی‌ شدند و با همین تفکر دشمن را به ذلت و خواری کشاندند.
وی افزود: دستاورد اقدام شجاعانه شهداء بر هم خوردن معادلات دشمن بود آن دشمنی که خیال می‌کرد نهایت ۲ الی سه روزه به تهران خواهد رسید ، حضور جوانان پرشور در جبهه‌ها امید آنها را به یأس و ناامیدی مبدل کرد.
جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: دشمن هیچ وقت خیال نمی کرد تعدادی بسیجی آن هم با دست خالی و با استفاده از پیش و پا افتاده ترین تجهیزات، این چنین مقتدرانه در مقابل آنها به ایستد.
کاظمی یادآور شد: شهدا به ما ثابت کرده اند که بایستی همیشه روحیه ایثار و مقاومت داشته باشیم و در مقابل دشمن با صلابت و توانمندی ایستادگی کنیم.
وی تاکید کرد: همین جوانان در بحبوحه جنگ تحمیلی با تکیه بر اراده و ایمان راسخ خود اقتصاد مقاومتی را معنا و تجهیزاتی را شبیه سازی کرده اند که همه انگشت حیرت به دهان گرفتند.
جانشین انتظامی استان ایلام گفت: همه ما بایستی قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشیم و راه آنان را با قدرت ادامه دهیم.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
۶۱۱۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


انتظامی


یادواره


شهدا