هستی حقیقی
در دنیای بازاریابی و خرید و فروش ذائقه مشتریان تغییر کرده و امروزه باید نظر مشتری را جلب کنید تا کالای شما را بخرد.
به گزارش “توریسم آنلاین” بسیاری از فروشگاهها ،متخصصانی را استخدام می کنند تا با ارایه کاری متفاوت یا امکاناتی خاص مشتری را به هیجان آورده تا از آنجا خرید کنند.
در ادامه در این مکانهای عمومی این ایده های جالب اجرا شده اند.
در این فروشگاه دو سبد طراحی شده که مشخص می کند شما به کمک خاصی از کارکنان فروشگاه نیاز دارید یا ترجیح می دهید کسی مزاحم خریدتان نشود.
در این فروشگاه میوه رایگان برای بچه ها درنظرگرفته شده است.
در این فرودگاه داستانتهای کوتاه روی این کاغذها چاپ می شود تا بخوانید و حوصله تان سر نرود.
در این اتاق پرو می توانید لباسهایی که قطعا می خواهید را از آنهایی که شک دارید جدا کنید.
برچسب این آواکادو نشان میدهد که بر اساس رنگ آواکادو کال ،نیمه رسیده یا کاملا رسیده را برداشته اید.
+ ۱ – ۰