اخبار گردشگری

معاون سازمان میراث فرهنگی: می خواهیم بازیگر اصلی تجارت الکترونیک صنایع دستی در دنیا باشیم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، بهمن نامور مطلق روز یکشنبه در همایش کمپین صادراتی محصولات صنایع دستی که در آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، افزود: باید از فناوری های نوین که به سرعت در حال پیشرفت است بهره گرفت تا برای فروش محصولات صنایع دستی وارد رقابت های جهانی شویم.
وی افزود: اکنون در کشور شرکت های خوبی چون «زبردستان»، «چونک» و «زودل» را داریم که در عرصه فروش صنایع دستی الکترونیک قدرتمند هستند و از پیوستن دیگر شرکت ها و استارتاپ ها به این مقوله استقبال می کنیم.
نامور مطلق گفت: به وسیله این شرکت های فعال می توان مخاطبان بین المللی را شناخت و سلیقه آنان را دانست و با حفظ اصالت، کالای به روز به آنان ارائه کرد.
وی ادامه داد: رنگ و فرم قدیمی دیگر طالب ندارد. برای جهانی شدن باید با حفظ اصالت هنرهای سنتی با سبک زندگی امروز همراه بود.
معاون صنایع دستی کشور یادآور شد: باید الگوهای بزرگ جهانی تجارت الکترونیک مثل «علی بابا» و «اکسیر» را مد نظر قرارداد و به مدل ایرانی خود برسیم.
نامور مطلق گفت: تجارت الکترونیک به سرعت جهان را در می نوردد و امروزه به موبایل رسیده و برای موفقیت و شکوفایی صادرات باید کارگاه های تولیدی به آنها متصل شود.
فراهنگ ** ۳۰۷۹ ** خبرنگار: علی اسدی * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*


فرهنگی


صنایع دستی


تجارت جهانی