اخبار گردشگری

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:برقراری نظم و امنیت اربعین اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشاند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوتراب بهرامی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به عنوان مسئول عقیدتی سیاسی ناجا سرکشی از یگان ها و بررسی نحوه خدمت رسانی به زائران‌ اربعین حسینی از وظایف اصلی ما به شمار می رود.
وی افزود: نیروی انتظامی در سال جاری و در ایام اربعین به ‌منظور سهولت در تردد زائران در این حرکت اعتقادی ،دینی و مذهبی با استفاده از تجربیات سال های گذشته به خوبی توانست اقتدار جمهوری اسلامی را بار دیگر نشان دهد.
وی بیان کرد: فراهم کردن مقدمات و عوامل آسان شدن این راهیپمایی بزرگ علاوه بر نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی موجبات رضایتمندی مردم را نیز به دنبال داشته است.
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: اکنون جا دارد از فرماندهان، مسئولان و مرزبانان این نظام اسلامی برای تلاش های بی وقفه برای خدمت رسانی به زائران اربعین تقدیر کرد .
وی ادامه‌ داد: در سال جای با تلاش بی وقفه مسئولان مسیر و راه برای تشرف میلیون ها زائر داخلی و خارجی هموار شد و مردم به راحتی به زیارت کربلا و عتبات مشرف شدند.
حجت‌الاسلام بهرامی گفت: روز پنجشنبه اربعین و روز کنگره جهانی اسلام و شیعه است و بار دیگر اقتدار و قدرت همبستگی شیعیان در این روز بزرگ به نمایش گذاشته می شود.
مرز چذابه یکی از گذرگاه های خوزستان برای سفر زائران به کربلا است که در ایام اربعین حسینی مسئولان کشوری و لشکری برای بررسی وضعیت خدمت رسانی به زائران حسینی و بررسی زیرساخت ها از این پایانه مرزی بازدید کردند.
/۶۰۰۲/۷۱۵۲ خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار: کبری آقازری

انتهای پیام /*


اجتماعی


اربعین ۹۶


رئیس عقیدتی سیاسی ناجا


خوزستان