اخبار گردشگری

میراث فرهنگی قزوین به تعامل سازنده با شهرداری تاکستان ادامه می دهد

محمدعلی حضرتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نقشه راه میراث فرهنگی برای تاسیس موزه های موضوعی، احداث هتل ها و کمپ های گردشگری با مشارکت بخش خصوصی ، ادامه کاوش های باستان شناسی در خله کوه، مرمت بقعه پیر و گسترش آموزش صنایع دستی در تاکستان روشن است و با تمام قدرت این مسیر را پیگیری می کنیم .
وی اظهار کرد: کاوش محوطه پیش از تاریخ خله کوه در شهریور ۹۳ به سرپرستی دکتر داودی به همه ابهام ها پایان داده و ظرفیت‌های این منطقه را برای شکوفایی گردشگری تاکستان آشکار ساخته است و ما تسلیم غوغاسالاران و سوداگران نخواهیم شد.
وی اظهار کرد: برای ساماندهی اولیه این محوطه باستانی در تابستان ۹۴ تفاهم نامه‌ای با شهرداری تحت نظارت استانداری منعقد شد که هیچ یک از سه شیوه پیشنهادی میراث فرهنگی توسط شهرداری وقت تاکستان عملی نشد.
حضرتی با تاکید بر این موضوع که به طور قطع نقد با توهین متفاوت است، تصریح کرد: من برای شنیدن هرگونه انتقادی آمادگی دارم و همه رسانه‌ها شاهد تعامل پیوسته بنده به عنوان مدیری پاسخگو هستند ولی اجازه نخواهم داد کسی با تهمت و توهین به سازمان متبوع و همکاران خدوم و پرتلاشم به دنبال سیاسی بازی و ایجاد حواشی برای این سازمان باشد.
سفر مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین به شهرستان تاکستان در اعتراض به آن چه رفتار توهین آمیز یکی از اعضای شورای شهر عنوان شده ، ناتمام ماند.
حضرتی به منظور هم‌اندیشی و بررسی شیوه‌های مشارکت شورا و شهرداری تاکستان با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در توسعه پایدار تاکستان، به این شهر سفر کرده بود.
تلاش ایرنا برای گفت وگو با عضو شورای شهر تاکستان که گفته می شود با مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری قزوین در گیری لطفظی داشته است، ادامه دارد.
شهر تاکستان در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی قزوین و در محور ترانزیتی قزوین –همدان و قزوین –زنجان واقع شده‌است.
/۶۰۱۲۷/۳۸۹ خبرنگار نسرین رحیمی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


درگیری لفظی


قزوین