اخبار گردشگری

ساماندهی منطقه گردشگری منگره در بخش الوار اندیمشک

عبدالله حسینی روز پنجشنبه در بازدید از منطقه گردشگری منگره و بررسی نیازهای این منطقه به خبرنگار ایرنا افزود:توجه به مناطق گردشگری استان و ساماندهی آنها به عنوان یک برنامه در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: استان خوزستان از ظرفیت های ارزنده ای در حوزه گردشگری،صنایع دستی و جاذبه های طبیعی برخوردار است که برای توسعه و ساماندهی آنها برنامه ریزی شده است.
وی ایجاد جاده های دسترسی و رفع کمبودهای زیرساختی را از جمله کارهای ضروری در این خصوص دانست.
فرماندار اندیمشک هم گفت:توجه به بخش گردشگری اندیمشک علاوه بر ایجاد فرصت شغلی ، موجب کمک به اقتصاد منطقه می شود.
پیمان جهانگیری اظهار کرد:بخش الوار گرمسیری و جاذبه های منگره همواره به عنوان یک امتیاز برای شهرستان به شمار رفته که متاسفانه نگاه استانی جدی به این موضوع نشده است.
وی اضافه کرد:طرح ساماندهی این منطقه و برنامه ریزی برای ایجاد منطقه گردشگری در دست اقدام است.
فرماندار اندیمشک گفت:همه ساله گردشگران زیادی از جاذبه های این منطقه دیدن می کنند که با ایجاد زیر ساخت لازم در این منطقه گردشگری شاهد سفر تعداد بیشتری از گردشگران به این منطقه خواهیم بود.
در این بازدید نیازهای منطقه در زمینه جاده دسترسی، آسفالت ، استفاده بهینه از جاذبه های منطقه و باغ های مرکبات و انار منطقه ، ایجاد فضاهای تفریحی مناسب و بهبود زیرساخت ها در منگره بررسی و تصمیم های لازم اتخاذ شد.
منطقه منگره در ۵۵ کیلومتری اندیمشک در بخش الوار گرمسیری واقع است.
برخورداری از آب و هوای مطلوبف باغ های انار و مرکبات و همچنین جاذبه های طبیعی و بکر این منطقه را از سایر مناطق شهرستان متمایز کرده است.
۷۲۸۱/۶۰۶۸
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


منگره


اندیمشک