اخبار گردشگری

توسعه مجموعه تفریحی گاوازنگ جزو مطالبات مردم زنجان است

به گزارش ایرنا، جواد رحمتی روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث هتل پنج ستاره گاوازنگ افزود: این هتل شروع یک پروژه مهم و تاثیرگذار در حوزه توسعه استان است.
وی با بیان اینکه منطقه گاوازنگ پیشینه زیادی از جهت بحث ها وتصمیمات توسعه ای دارد ، ادامه داد: شروع توسعه این منطقه از سال ۷۳ آغاز شد و طی این چند سال با توجه به سیاست های دولت ها اقداماتی در آن اتفاق افتاد.
رحمتی با بیان اینکه سختی و تلاش های زیادی انجام شده تا مسائل منطقه گاوازنگ حل شود، اظهار کرد: درگیری های اداری و قضایی علت انجام نشدن کارهای عمده و شاخص طی چند سال گذشته در مجموعه تفریحی و گردشگری گاوازنگ بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سازمان همیاری شهرداریهای استان وضعیت نامطلوبی در حوزه اعتبارات عمرانی دارد ولی از طریق تهاتر با پیمانکاران، هزینه های مورد نیاز برای اجرای برخی طرح های توسعه ای در مجموعه گاوزانگ از قبیل احداث هتل پنج ستاره را تامین کرده است.
وی به انقعاد تفاهم نامه برای احداث رستوران گردان در مجموعه گاوازنگ نیز اشاره کرد و افزود: با ظرفیتی که در مجموعه تفریحی و گردشگری گاوازنگ وجود دارد می توان بخشی از سرمایه گذاری ها در حوزه گردشگری را به این نقطه سوق داد.
رحمتی با بیان اینکه هزینه احداث پروژه هتل پنج ستاره گاوازنگ بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: بخشی از این اعتبار، آورده سازمان همیاری شهرداری های استان و بخش دیگر نیز مربو ط به شرکت جهانگردی همیار زنگان است.
به گزارش ایرنا، قرار است هتل پنج ستاره گاوزانگ به عنوان نخستین هتل در این گرید در زنجان، در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار و در ۱۱ طبقه احداث شود.
۷۳۱۲/۸۰۶۸
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*


اقتصاد


گاوازنگ


توسعه


هتل