اخبار گردشگری

سفیر ایران در پاریس خواستار افزایش همکاری های گردشگری دو کشور شد

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، ابوالقاسم دلفی با دعوت «فردریک لورن» مسئول برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تاب رزا در پاریس، ضمن حضور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در چارچوب تقویت همکاری های گردشگری دو کشور فرانسه و ایران، پاویون ایران در نمایشگاه مذکور را افتتاح کرد.
دلفی ضمن بازدید از غرفه های ایرانی حاضر در این نمایشگاه اظهارکرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس آماده است تا در چارچوب استفاده از ظرفیت های گردشگری دو کشور به شرکت ها و توراپراتورهای ایرانی برای حضور در نمایشگاه های گردشگری فرانسه مساعدت کند.
همچنین وزیر مشاور در امور اقتصادی فرانسه نیز در حاشیه این نمایشگاه بین المللی در گفت ‌وگو با سفیر ایران ابراز امیدواری کرد که جایگاه فرانسه در بین گردشگران خارجی در ایران در سال آینده تقویت شود.
ابوالقاسم دلفی نیز در پاسخ به این اظهارات گفت: امیدواریم با کمک دولت فرانسه روند افزایش همکاری های گردشگری دو کشور از رشد بیشتری برخوردار باشد و در آینده شاهد افزایش حضور گردشگران فرانسوی در ایران باشیم.
گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پاریس به مدت ۴ روز میزبان کشورهای بسیاری از جمله ایران است و شرکت‌های ایرانی در ۲۱ غرفه به معرفی خدمات و امکانات خود می‌پردازند.
شبد**۱۹۵۳** ۱۳۷۹**
تنظیم کننده: مرتضی شحنه** انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*


سیاسی


ابوالقاسم دلفی


نمایشگاه گردشگری


ایران فرانسه