اخبار گردشگری

ارائه تسهیلات جدید برای تکمیل مراکز اقامتی ارس

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، یوسف داداش زاده، اعلام کرد: در راستای رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ و برای خدمات رسانی هر چه بهتر به گردشگرانی که به استان آذربایجان شرقی و منطقه آزاد ارس سفر می کنند، تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است تا هتل ها و مراکز اقامتی بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کمترین زمان تکمیل شوند.
وی افزود: این تسهیلات با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی فراهم شده است و پس از بررسی دقیق پرونده طرح های سرمایه گذاری فعال در این حوزه، تسهیلات مورد نیاز به سرمایه گذاران تعلق می گیرد.
داداش زاده رویداد تبریز ۲۰۱۸ را فرصت مناسبی برای تکمیل زیرساخت های گردشگری عنوان کرد و گفت: با تسهیلات درنظر گرفته شده برای رویداد ۲۰۱۸ ، می توانیم شاهد اضافه شدن حداقل ۵۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی منطقه آزاد ارس باشیم.
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، در زمان حاضر ۵ طرح سرمایه گذاری در بخش اقامتی و هتلینگ، در منطقه آزاد ارس در حال اجراست که در صورت ارائه تسهیلات تا یک سال آتی آماده ارائه خدمات به گردشگران خواهند شد.
منطقه آزاد ارس، یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی در طول ایام سال بوده و وجود بیش از ۴۰ جاذبه فرهنگی، تاریخی و طبیعی از جمله آثار ثبت جهانی شده، باعث می شود که گردشگران خارجی رویداد ۲۰۱۸ نیز از این منطقه دیدن کنند.
منطقه آزاد ارس در شمالغرب کشور و در جوار کشور ارمنستان، جمهوری های آذربایجان و نخجوان واقع است.
تنظیم و انتشار: پرویز انصاری
۳۰۷۱

انتهای پیام /*


اقتصاد


گردشگری


تسهیلات


مناطق آزاد