اخبار گردشگری

تصاویر: مشاغلی که شما را جهانگرد می کند!

هنگامی که اسم جهانگردی به میان می آید ناخودآگاه اول از همه به فکر شغلتان می افتید که باید آن را رها کرده تا به رویایی همیشگیتان که سفر به دور دنیا است واقعیت ببخشید.

به گزارش “توریسم آنلاین” مشاغلی هم در دنیا وجود دارد که شما نیازی نیست به خاطر سفر آن را رها کنید.

در ادامه فهرستی از مشاغل را می بینید که خودشان از شما یک جهانگرد می سازند:

مشاور

مشاور:مشاوران ،حلال مشکلات هستند.آنها شهر به شهر ،کشور به کشور سفر می کنند تا به ادارات و شرکت ها مشاوره بدهند.این ملاقات های کوتاه و بلند مدت به شما فرصت می دهد تا در حین کار ،دنیا را نیز بگردید.

صنعت گردشگری

صنعت گردشگری:اگر می خواهید همیشه سفر کنید پس قدم به حوزه گردشگری بگذارید.خلبانی ، مهمانداری هواپیما و یا کار در کشتی مشاغلی هستند که شما را همیشه در سفر نگه می دارند.

استعدادیاب

استعداد یاب:به عنوان کسی که برای شرکت های مختلف جذب نیرو می کند ،به کالج ها و دانشگاههای مختلف دنیا سر می زنید تا استعدادهای تازه را کشف کنید.

بازاریاب

بازاریاب:برای توسعه تجارت ،معرفی محصولات تازه و بازاریابی و گسترش قلمرو فروش ،یک بازاریاب بین المللی به کشورها و شهرهای مختلف سفر می کند.

تدریس زبان

تدریس زبان: در بسیاری از کشورهای مختلف ،مدرس زبان انگلیسی بسیار مورد نیاز است و باعث می شود شما به عنوان یک معلم هر سال را در یک کشور مختلف به سر کنید.

باستان شناس

باستان شناس:این شغل مناسب دوستداران فرهنگ ،تاریخ و البته جهانگردی است.

سفرنامه نویس:

 

سفرنامه نویس:نوشتن سفرنامه یک شغل رویایی است.نوشتن خاطرات روزنامه در وبلاگ و کسب درآمد از این طریق شما را به یک نویسنده جهانگرد تبدیل می کند.

گزارشگر

گزارشگر:یک خبرنگار بین المللی برای تهیه گزارش از خبرهای روز دنیا ،به کشورهای مختلفی سر می زند.

عکاس

عکاس:عشق شما به عکاسی می تواند رویای سفر را نیز تحقق بخشد.

داوطلب

داوطلب:بسیاری از سازمانهای جهانی برای فعالیت های بشر دوستانه در دور دنیا،اغلب برای داوطلب اعلام نیاز می کنند.

 

+ ۷ مخالفم – ۰