اخبار گردشگری

۴۸ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در دو طرح گردشگری فارس

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، مصیب امیری افزود:‌ همزمان با فرارسیدن هفته دولت این ۲ مجموعه گردشگری استان فارس که اشتغالزایی ۹۵ نفر را موجب می شود در شیراز به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: ‌پروژه اول با عنوان مجموعه گردشگری هفت دریا با حجم سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی۱۰۰ درصد است که شامل نمازخانه ، هتل رستوران، سالن همایش ، کافی شاپ،پارکینگ،سرویس بهداشتی و فضای سبز در زمینی به مساحت ۲۱۰۰۰ متر مربع و زیر بنای۴۰۰۰ مترمربع زمینه اشتغال ۴۵ نفر را مهیا کرده است.
امیری بیان کرد: پروژه دوم مجتمع توریستی شرکت پدیده صوفی با حجم سرمایه گذاری ۱۳۵ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی۱۰۰ درصد در زمینی با مساحت ۳۵۵۰ متر مربع و زیر بنای ۴۰۰۰ مترمربع با سفره خانه ، هتل آپارتمان،آلاچیق کافی شاپ، نمازخانه و سرویس بهداشتی که زمینه اشتغال زایی ۵۰ نفر را ایجاد می کند.
تسهیلات دریافتی پروژه مجموعه گردشگری هفت دریا به میزان ۵ میلیارد ریال و پروژه مجتمع اقامتی پذیرایی شرکت پدیده صوفی بدون دریافت تسهیلات،به اتمام رسیده است.
امیری ادامه داد: با توجه به حمایت های دولت و فراهم کردن زمینه امنیت سیاست خارجی و اقتصادی بایستی از این فرصت طلایی برای توسعه و رونق گردشگری و بالطبع ایجاد اشتغال پایدار و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اقدام کرد.
دریافت خبر:‌فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
۳۰۰۲/ ۱۸۷۶

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


سرمایه گذاری


دولت۹۶