اخبار گردشگری

تدارک ۶۰ برنامه ویژه برای تبریز ۲۰۱۸

حجت الاسلام احمد حمیدی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان شرقی در گفت و گو با ایرنا افزود: تعدادی از این برنامه ها اجرا شده و تعدادی نیز در طول سال ۲۰۱۸ اجرا می شود.
وی اظهار کرد: شهردار تبریز اعتبار ۳۳ برنامه را تقبل کرده و اقدام های لازم برای برگزاری ۲۷ برنامه دیگر نیز انجام شده و نیازمند تامین اعتبار از سوی سایر دستگاه های عضو این کمیته است.
مسئول کمیته تبلیغات و امور بین الملل تبریز ۲۰۱۸ با تاکید بر ضرورت مشارکت سایر نهادها در برگزاری آبرومندانه این رویداد بزرگ یادآوری کرد: این رویداد برای تبریز مهم بوده و شاید دیگر چنین رویدادی تکرار نشود بنابراین باید از ظرفیت های سایر نهادها و دستگاه های استان برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد استفاده کرد.
حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: این رویداد می تواند مقدمه ای برای سایر رویدادهای مهم تحت عناوین مختلف از جمله پایتخت فرهنگی کشورهای اسلامی در سال های آتی باشد.
وی گفت: باید در استان جهت گیری فعالیت های همه نهادهای دولتی و غیر دولتی ۲۰۱۸ باشد و از این فرصت استثنایی و بلاتکرار برای معرفی هویت، زیبایی، مفاخر، فرهنگ و بزرگان، قدمت و تاریخ تبریز استفاده کرد.
مسئول کمیته تبلیغات و امور بین الملل تبریز ۲۰۱۸ با تاکید بر اینکه تبریز باید با معرفی این ظرفیت ها کانون توجه شود، اظهار کرد: همه نهادهای دولتی، غیر دولتی و عموم مردم و شهروندان باید به عنوان میزبان شایسته، آماده برگزاری این رویداد باشند.
حجت الاسلام حمیدی افزود: شهروندان باید برگزاری آبرومندانه این رویداد را از مسئولان مطالبه کنند و خودشان نیز در معرفی چهره فرهنگی، مذهبی و اجتماعی تبریز به عنوان انسان های مهمان نواز مشارکت کنند.
وی با بیان اینکه آنچنان که باید همه دستگاه ها به موضوع برگزاری این رویداد ورود جدی پیدا نکرده اند، گفت: عمده ترین برنامه ها و آمادگی ها در این رویداد بیشتر از طریق شهرداری تبریز انجام شده است.
مسئول کمیته تبلیغات و امور بین الملل تبریز ۲۰۱۸ یادآوری کرد: حتی برخی دستگاه ها در حد نوشتن یک تابلو تبلیغاتی در محدوده فعالیت خود برای معرفی رویداد تبریز ۲۰۱۸ به کارکنان و مراجعه کنندگان اقدامی نکرده اند.
حجت الاسلام حمیدی با تاکید بر آمادگی شهرداری تبریز برای برگزاری این رویداد مهم افزود: شهرداری علاوه بر همکاری در اجرای ۶۰ برنامه تدارک دیده شده برنامه های دیگری نیز برای زیبا سازی شهری در کمیته فرهنگی و اجتماعی انجام می دهد.
وی با تاکید بر ضرورت برندسازی شهری تبریز در این رویداد برای تجاری سازی و جذب گردشگر گفت: تمام مراحل مطالعاتی و مقدماتی برندسازی انجام و موسسه برندسازی مشخص شده و به زودی قرارداد آن امضا می شود.
حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: از شروع سال ۲۰۱۸ اقدام ها در خصوص برند سازی به صورت جدی و عملیاتی انجام می شود.
وی برگزاری جشنواره ملی ایده های برتر و اختراعات شهری، هفته های فرهنگی، نمایشگاه های مختلف در کشورهای مختلف، چاپ بروشور و دفترچه های راهنما و حضور در فضای مجازی را از اقدام های این کمیته برای معرفی تبریز ۲۰۱۸ اعلام کرد.
کلان شهر ۱٫۸ میلیون نفری تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
۸۰۲۳/۵۱۸

انتهای پیام /*

‘;

$.ajax({
type: “Post”,
url: “/NetServices/Ajax.aspx/SendToFriend”,
data: “{data:'” + data + “‘, enterd: ‘” + enterd + “‘ , captcha:'” + captcha + “‘ }”,
contentType: “application/json; charset=utf-8”,
dataType: “json”,
success: function (msg) {

if (msg.d == “”) {
//alert(‘با موفقیت ارسال شد’);
ResultText.innerHTML = “”+ divbody;
} else {
alert(msg.d);
ResultText.innerHTML = oldhtml;

}
ctl00_ctl00_ContentPlaceHolder_ContentPlaceHolder_NewsContent4_Ajaxsendfriend_uc1_Captcha_US1_chanagesecurecode();

},
error: function () {
ResultText.innerHTML = “error”;
}
});

}

function ShowPopup(layer, obj) {

$(“.popup”).colorbox({ width: “350px”, inline: true, href: “#ResultText” });
//var objLayer = document.getElementById(layer);
//doPopup(objLayer,obj)
}

ارسال به دوستان

نام:

ایمیل گیرنده:

برای ارسال به چندین ایمیل از علامت , استفاده کنید

Captcha: