اخبار گردشگری

رییس جمهوری مولداوی از کاخ موزه سعدآباد دیدار کرد

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا «ایگور دودون» و هیئت همراه امروز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه، از کاخ موزه ملت، موزه هنرملل، موزه استاد فرشچیان،موزه اتوموبیل های سلطنتی و موزه برادران امیدوار واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد بازدید و از این باغ موزه زیبای ایرانی و معماری فاخر و هنر ایرانی اظهار شگفتی کردند.
بنابر اعلام روابط عمومی سعدآباد «ایگور دودون» رئیس جمهوری مولداوی بامداد روز جمعه ۱۳ مرداد ماه به منظور شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه مهر آباد شد. در این مراسم ۱۳۱ شخصیت از ۸۵ کشور و ۸ سازمان بین المللی حضور داشتند.
بخشی از تشریفات حضور مهمان‌های خارجی شرکت کننده برای آیین تحلیف رئیس جمهوری در موزه سعد آباد برگزار شد و تعدادی از میهمانان نیز در بخش حافظیه ای کاخ اسکان داده شدند به همین دلیل این مجموعه از ۱۳ تا ۱۵ مرداد تعطیل بود و به بازدید مهمانان خارجی شرکت کننده در آیین سوگند ریاست جمهوری اختصاص داشت.
مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با وسعت ۱۱۰ هکتار در شمال شهر تهران با ۱۶ موزه و کاخ موزه پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران داخلی و خارجی می باشد و علاقمندان به بازدید از این مجموعه می توانند در نیمه اول سال همه روزه (به جز تعطیلات سوگواری) از ساعت ۹ تا ۱۹ و در نیمه دوم سال از ساعت ۹ تا ۱۷ به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی ، انتهای خیابان شهید طاهری مراجعه نمایند.
فراهنگ**۳۰۷۹**دریافت: علی اسدی** انتشار:

انتهای پیام /*


فرهنگی


سعدآباد


مولداوی


میراث فرهنگی