اخبار گردشگری

ربیعی:مشهد ظرفیت فوق العاده ای برای گسترش صنعت گردشگری دارد

علی ربیعی روز جمعه در مراسم افتتاح هتل شماره یک هما در مشهد افزود: وضعیت کشور در حوزه های مختلف نسبت به گذشته بهبود یافته و به صورت قاطع می توان گفت از سال ۹۳ به بعد از رکود خارج شدیم.
وی اظهار کرد: به خاطر اینکه کشور سالهای پی در پی در حال رکود قرار داشت و به راحتی نمی توان وضعیت را به شرایط عادی برگرداند، خروج از رکود به طور کامل احساس نمی شود.
وی گفت: تولید ناخالص کشور با تلاشهای دولت از شاخصهای منفی به رشد ۶،۴ درصد رسید که محور شکل گیری اشتغال به ویژه در حوزه های خدماتی است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت تلاش می کند زمینه حضور بخش خصوصی بیش از پیش مهیا شود و در زمینه های صنعت گردشگری، حمل و نقل و تکنولوژی طرحها و برنامه های گوناگون اجرا کرده است.
وی با بیان اینکه با تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروهای جوان و نخبه بسیاری از پروژه های بزرگ در مدت کوتاه به بهره برداری می رسد اظهار کرد: باید شرایط به گونه ای باشد که بخش خصوصی بتواند به راحتی سرمایه خود را وارد صنعت گردشگری و دیگر بخشها کند.
وی گفت: فراهم کردن رفاه بیشتر برای کارگران و بازنشستگان نیز از دغدغه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که تلاش شده گامهای موثرتری نسبت به گذشته در این زمینه برداشته شود.
۷۴۹۸/۷۵۰۷/ ۶۰۵۳ خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین