اخبار گردشگری

گردشگران از سفرهای گروهی با تورهای غیرمجاز خودداری کنند

حسین امامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و برنامه ریزی خانواده ها و علاقه مندان به سفرهای گروهی توصیه می شود تا گردشگران به سراغ تورهای دارای مجوز بروند.
وی اظهار کرد: برخی از افراد که بدون مجوز در گذشته نسبت به اجرای تورهای گردشگری اقدام کرده اند، نارضایتی مردم از سفرهای گروهی با موجب شده و مشکلاتی را برای بخش های نظارتی دولت ایجاد کرده اند.
امامی با تاکید بر اینکه در سطح استان دفاتر خدمات مسافرتی زیادی وجود دادر، ادامه داد: علاقه مندان می توانند با توجه به مجوز های رسمی این دفاتر برای سفرهای گروهی از آنها استفاده کنند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
وی در مورد برخوردهای قانونی با افراد خاطی در این زمینه، اضافه کرد : افراد غیر مجازی که اقدام به اجرای تورهای گردشگری می کنند، شناسایی شده اند و در اسرع وقت به شکل قانونی با این افراد برخورد می شود.
امامی از مردم خواست تا در صورت مشاهده چنین افراد یا تورهای بدون مجوز مراتب را با شماره تلفن ۳۳۴۸۹۸۵۹ و ۳۳۴۸۹۸۵۳ به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی این استان اطلاع دهند تا اقدام قانونی در این خصوص صورت پذیرد.
به گزارش ایرنا، ۷۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح آذربایجان غربی دارای مجوز فعالیت است.
۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین