گردشگری و توریسم, گردشگری ورزشی

توسعه ورزش همگانی از اولویت‌های کاری استان است

اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در دیدار معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان و مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: توسعه ورزش همگانی در بین آحاد مردم نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی  بیان کرد: برای رسیدن به جامعه سالم و با نشاط باید ورزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه توسعه یابد.

او با بیان اینکه ورزش همگانی در پیشگیری از آسیب‌های جسمی و روحی بسیار موثر است، اظهار داشت: همگانی کردن ورزش در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه نقش بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: رشد و توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مختلف مردم جامعه باعث افزایش سلامتی و تندرستی آنها نیز خواهد شد.

بهنامجو با بیان اینکه برای همگانی کردن ورزش در جامعه باید از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان بهره برد، گفت: باید برنامه‌ریزی های خوبی برای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه انجام شده و در طول سال به طور مداوم به مرحله اجرا در آید.

استاندار اردبیل اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی به معنای بی‌توجهی به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نیست و متولیان ورزش باید زمینه حضور پر قدرت ورزشکاران را در میادین ملی و بین المللی فراهم کنند. 

وی با اشاره به پتانسیل ها و قابلیت های ورزشکاران استان اردبیل بیان کرد: با انتصاب مدیر کل جدید امیدوارم فصل جدیدی در ورزش استان آغاز شود.

سجاد انوشیروانی امروز در آیینی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل معرفی شد.