گردشگری و توریسم

۱۱۳ اثر از آذربایجان‌غربی به مهرواره بهار در خانه ارسال شد

جواد زاهدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۹ اثر نقاشی، ۴۹ عکس و پنج فیلم از اعضای مراکز کانون آذربایجان‌غربی در فراخوان مهرواره نقاشی، عکس و فیلم کوتاه با عنوان «بهار در خانه» که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبان ۴ تا ۱۸ سال منتشر شد، شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در بخش نقاشی، کودکان و نوجوانان با تکنیک آزاد در اندازه دل‌خواه خود نقاشی کشیده و با گوشی همراه از آن عکس گرفته و ارسال کردند.

وی اضافه کرد: هم‌چنین در بخش عکس مهرواره «بهار در خانه» علاقه‌مندان به این هنر از موضوع‌های مورد علاقه خود با گوشی تلفن همراه عکاسی کردند.

مدیرکل کانون پرورشی و فکری کودکان  و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت:  در بخش فیلم کوتاه نیز با گوشی تلفن همراه به صورت افقی به مدت ۹۰ ثانیه تا سه دقیقه فیلم تهیه و ارسال شده است.

زاهدی بیان کرد: بر اساس فراخوان این مهرواره، شرکت‌کنندگان در هر بخش تنها یک اثر، با کیفیت مناسب را در سایت omid.kpf.ir  بارگذاری کرده اند.

به گزارش ایرنا این فراخوان در قالب مهرواره برگزار شد و رتبه‌بندی و اعلام برگزیده ندارد اما از آثار برتر با ارسال هدیه فرهنگی تجلیل می‌شود و به مرور در صفحه‌های کانون در فضای مجازی منتشر خواهد شد.