گردشگری و توریسم

مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

کبری اخلاقی نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد شرکت کننده در این مهرواره کودکان و نوجوانان پسر و دختر عضو کانون های پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی افزود: عمده ترین اهداف برگزاری این مهرواره شامل تقویت روحیه مشارکت و کار گروهی بین کودکان و نوجوانان، تولید آثار فاخر در زمینه سرود،  ایجاد شور، نشاط و شادابی در شرکت کنندگان و کشف و شکوفایی استعدادهای هنری آنها بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۹ گروه سرود از کانون های پرورش فکری استان در این مهرواره یک روزه حضور داشته و با یکدیگر رقابت کردند.

اخلاقی نیا عنوان کرد: سه گروه سرود از این تعداد به عنوان برگزیده کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در مرحله کشوری مهرواره به دبیرخانه مرکزی در تهران معرفی می شوند.

وی ابراز داشت: مرحله کشوری نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با حضور گروه های سرود کانون های پرورش فکری تمامی استان ها در ۲ بخش کودکان و نوجوانان پسر و دختر در استان گیلان برگزار خواهد شد.

اخلاقی نیا گفت: زمان دقیق برگزاری مرحله کشوری این مهرواره به زودی تعیین و اطلاع رسانی می شود. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸ مرکز فرهنگی، هنری دارد که از این تعداد ۱۱ مورد ثابت، پنج مورد سیار و ۲ مورد نیز پستی است.